بزرگ ترین خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سال 80 به بعد توسعه زیرساختی نداشته است، گفت: طی سال های گذشته ظرفیت دانشجویی دانشگاه دو برابر شده است، بر همین اساس در آینده ای نزدیک بزرگ ترین خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ظرفیت 2 هزار و 500 نفر به بهره برداری می رسد.

بزرگ ترین خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگاران، مهدی نظری در جشن دانشجویان جدید الورود این دانشگاه، با اشاره به عمده فعالیت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار کرد: این معاونت زمینه های رفاهی را برای دانشجویان فراهم می کند، مدیریت دانشجویی ارائه خدمات اولیه از جمله ارائه خوابگاه، تغذیه و صندوق رفاه را بر عهده دارد.

وی از فعالیت 36 کانون فرهنگی و دانشجویی و وجود 104 نشریه فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد و گفت: اکثر دانشجویان علوم پزشکی تبریز در این زمینه ها فعال هستند، مدیریت تربیت بدنی نیز مسئولیت ارائه واحدهای تربیت بدنی، تشکیل تیم ها و ورزش همگانی را بر عهده دارد.

وی با بیان این که روح سالم در بدن سالم واقع شده است، گفت: اگر سلامت جسمی دانشجویان تامین شود، در پیشرفت تحصیلی نیز دچار مشکل نخواهند شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به برنامه های غذایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اضافه نمود: طی ماه آینده، منوی سوم با میوه و سبزیجات به منوی غذایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه می شود.

وی گفت: دانشجویان خارجی براساس سیاست های وزارت انتخاب شده و ارائه خوابگاه برای آن ها نیز جزو تعهدات وزارت است، امسال برای این که دانشجویان بی سرپناه نباشند، با هزینه خود برای دانشجویان خارجی خوابگاه اجاره کردیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50077

به "بزرگ ترین خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید