برپایی 600 غرفه صنایع دستی و سیاه چادر در کرمانشاه

به گزارش مجله سرگرمی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز اطلاع داد و گفت: به همین دلیل، حدود 600 غرفه صنایع دستی، سوغات و سیاه چادر در سطح استان برپاشده است.

برپایی 600 غرفه صنایع دستی و سیاه چادر در کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، پروانه حیدری امروز شنبه 10 فروردین، با اشاره به استقبال گسترده میهمانان نوروزی از غرفه های صنایع دستی اظهار کرد: از آن جا که کرمانشاه شهری با اصالت و دارای صنایع دستی فاخر است بستری فراهم شد تا صنایع دستی و سوغات منطقه در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.

وی با اشاره به برپایی 380 سیاه چادر و 215 غرفه نمایشگاهی در 62 نقطه از سطح استان، اضافه کرد: ایجاد بستر مناسب به منظور عرضه و بازاریابی محصولات صنایع دستی و سوغات از اهداف برگزاری این نمایشگاهها و سیاه چادرهاست.

حیدری از فروش بیش از 930 میلیون تومانی غرفه های صنایع دستی و سوغات و سیاه چادرهای استان کرمانشاه در شش روز نخست نوروز 98 خبرداد.

وی با بیان اینکه سال جاری گردشگران از سیاه چادرهای برپا شده در سطح استان استقبال بسیارخوبی داشته اند، اضافه کرد: در این سیاه چادرها پخت و عرضه نان ساجی، نان کلانه، آش و شیرینی های محلی انجام می گیرد.

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39964

به "برپایی 600 غرفه صنایع دستی و سیاه چادر در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 600 غرفه صنایع دستی و سیاه چادر در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید