برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در سعدآباد، ویژه ایام نوروز

به گزارش مجله سرگرمی، در ایام نوروز 1398، نمایشگاه غرفه های صنایع دستی و سوغات استان ها در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد دایر است.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در سعدآباد، ویژه ایام نوروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سعدآباد، این نمایشگاه به منظور حمایت از کالای ایرانی و صنایع دستی کشور و همچنین ایجاد رفاه بیشتر برای بازدیدکنندگان نوروزی، با بیش از 42 غرفه صنایع دستی و سوغات استان های مختلف کشور در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد دایر شد.

این نمایشگاه شامل غرفه های صنایع دستی از جمله: مینا کاری، منبت، قلم زنی ، زیورآلات سنتی، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، سفال و سرامیک، صنایع مس، صنایع چرم، نقاشی روی کاشی، البسه محلی، ترمه، گلیم بافی، صنایع دستی تلفیقی و نیز سوغات و شیرینی های سنتی بیش از 15 استان کشور است.

یادآور می شود مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با 16 موزه و کاخ موزه فعال و برنامه های فرهنگی، هنری، شاد و مفرح، در ایام نوروز تا 12 فروردین همه روزه از ساعت 9 تا 19 پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است و فروش بلیت در مبادی ورودی تا ساعت 17 است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17527

به "برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در سعدآباد، ویژه ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در سعدآباد، ویژه ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید