10 ابر خودروی دنیا در کجا ساخته می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ابرخودرها بعنوان بهترین محصولات شرکت های خودروسازی محسوب می شوند. این اتومبیل ها دارای سرعت بالا، مواد شگفت آور، زیبا و با فناوری پیشرفته فراوری می شوند. از این رو معمولا شرکت های سازنده ابرخودروها، محصولات خود را در مکانی دیگر به دور از کارخانه اصلی خود فراوری می نمایند.

10 ابر خودروی دنیا در کجا ساخته می شوند

در اینجا به معرفی 10 مکان فراوری ابر خودورهای برتر دنیا به توضیح ذیل می پردازیم:

1. ابرخودرو Acura NSX که متعلق به شرکت خودرو سازی Acura ژاپن است اما در مرکز Performance Manufacturing Center اوهایو در آمریکا فراوری می گردد.

2. ابرخودرو Ford GT نه تنها زیبا بلکه از موادی ساخته شده که دارای فناوری پیشرفته هستند. این خودرو دارای موتور توربوی دوقلوی EcoBoost V6 است که قدرت موتور آن را به بیش از 600 اسب بخار افزایش می دهد. Ford GT در شهر آن تاریو کانادا ساخته می گردد.

3. ابرخودروی Koenigsegg سوئدی و تمرکز این شرکت بر روی سرعت و مهندسی اتومبیل است. در واقع این شرکت به عنوان دپارتمان بزرگ شرکت ولوو به حساب می آید. ابرخودرو Koenigsegg در یک آشیانه در فرودگاه قدیمی شهر آنگل هولم سوئد فراوری می گردد.

4. ابرخودروی Lykan Hypersport که خودرویی بسیار گران قیمت و پر سرعت است در دوبی توسط شرکت W Motors فراوری می گردد. قیمت این خودرو 3.4 میلیون دلار و مهندسین فرانسوی، ایتالیایی و لبنانی در ساخت آن مشارکت دارند. رسیدن به سرعت صفر تا 62 مایل بر ساعت توسط این ابرخودرو ظرف 2.8 ثانیه صورت می گیرد.

5 و 6. ابرخودروی لامبرگینی هاراکانا در ایتالیا و Audi R8 در آلمان فراوری می گردد اما موتور هر دو خودرو در مجارستان ساخته می گردد.

7. ابرخودروهای Techrules AT96 و GT96 TREV در شهر پکن چین فراوری می شوند و دارای قدرت موتور 10 هزار و 30 اسب بخار هستند. در این ابرخودروها 6 موتور الکتریکی وجود دارد که یاری می نماید سرعت آنها به 217 مایل بر ساعت برسد. ابرخودروی AT96 با سوخت هواپیما و GT96 هم با بنزین معمولی حرکت می نماید.

8. خودروی Porsche 918 جدیدترین محصول هیبریدی شرکت پورشه در فراوری ابرخودرو محسوب می گردد. این خودرو دارای قدرت 887 اسب بخار است. Porsche 918 بر خلاف 911 در اشتوتگارت فراوری نمی گردد و محل ساخت آن در شهر زوفن هازن آلمان است.

9. ابرخودروی McLaren P1 به عنوان پرسرعت ترین محصول شرکت انگلیسی McLaren شناخته می گردد. ابرخودروی McLaren P1 در منطقه ای با نام Woking در انگلیس که دارای جمعیت کمی است، فراوری می گردد.

10. ابرخودروی بوگاتی ویرون (Bugatti Veyron) در آلمان توسط مهندسین شرکت خودرو سازی فولکس واگن آلمان طراحی و فراوری می گردد.

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52408

به "10 ابر خودروی دنیا در کجا ساخته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ابر خودروی دنیا در کجا ساخته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید