کنایه بازیکن سابق رم به سوارس در جریان دیدار بارسلونا و ناپولی

به گزارش مجله سرگرمی، کوستاس مانولاس در دیدار ناپولی و بارسلونا شکست 3 بر صفر آبی اناری ها برابر رم در لیگ قهرمانان اروپا را به مهاجم اروگوئه ای یادآوری کرد.

کنایه بازیکن سابق رم به سوارس در جریان دیدار بارسلونا و ناپولی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، بارسلونا در یک دیدار محبت آمیز ناپولی را با چهار گل شکست داد. این بازی یک حاشیه داشت و کوستاس مانولاس شروع گر آن بود. مدافع یونانی ناپولی شکست 3 بر صفر بارسلونا در استادیوم المپیک رم را به لوییس سوارس یادآوری کرد. زمانی که گل دوم بارسلونا در دقیقه 56 توسط آنتوان گریزمان به ثمر رسید، بازیکنان ناپولی در حال اعتراض به داور بودند و معقتد بودند خطا رخ داده است. مانولاس که جزو معترضان بود با سه انگشتش آن سه گل را یادآوری کرد که امیدهای بارسا را در لیگ قهرمانان اروپا بر باد داد. این کابوس یک سال بعد توسط لیورپول تکرار شد.

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی 18-2017 لیگ قهرمانان با سه گل مغلوب رم شد. آبی اناری ها در بازی رفت 3 بر یک پیروز شده بودند اما این شکست باعث شد در حسرت صعود به مرحله بعد بمانند. منولاس در آن موقع پیراهن رم را بر تن می کرد. یک فصل بعد بارسا در مرحله نیمه نهایی برابر لیورپول نهاده شد و با وجود پیروزی سه بر صفر در نوکمپ با چهار گل در آنفیلد مغلوب گردید و از صعود به فینال بازماند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37030

به "کنایه بازیکن سابق رم به سوارس در جریان دیدار بارسلونا و ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه بازیکن سابق رم به سوارس در جریان دیدار بارسلونا و ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید