کسانی که از روغن خراطین استفاده نموده اند.

به گزارش مجله سرگرمی، واقعیت روغن خراطین چیست؟ کسانی که از روغن خراطین استفاده کردند چه نتیجه ای گرفتند؟ این روزها در خصوص روغن خراطین مطالب زیادی می شنویم. و افراد زیادی در خصوص نتیجه روغن خراطین مانند چاق کردن صورت، برجسته سازی گونه و لب ها، رشد باسن، عظیم کردن سینه ها در خانم ها و رشد و عظیم شدن آلت در آقایان صحبت می نمایند. باید گفت این موضوعات حقیقت دارد؛ اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید به سراغ روغن خراطین اصل بروید. این روغن غلظت بالایی دارد و بوی نامطبوعی می دهد. همچنین می توان برای انواع پوست ها از آن استفاده کرد و خیلی راحت توسط پوست جذب می گردد.

کسانی که از روغن خراطین استفاده نموده اند.

رهایی از روش های زیباسازی با روغن خراطین

با گنجانده شدن ترکیبات مفیدی مانند پروتئین، کلاژن، امگا 3، 6 و 9 گلیس، ویتامین e و الانتئین داخل روغن خراطین، می توان از آن در زمینه زیبایی استفاده های مفیدی کرد.

برطرف چین و چروک صورت: از کاربردهای بسیار مهم و هیجان انگیز روغن خراطین از بین بردن چین و چروک های نواحی صورت است. بسیاری از خانم ها برای برطرف خطوط لبخند، خط اخم و پیشانی تصمیم می گیرند از روش های زیبایی استفاده نمایند. اما هنگام آشنایی با این روغن دیگر احتیاجی نیست، هزینه های زیادی بابت برطرف خطوط صورت صرف گردد. همچنین این روغن باعث درخشندگی و شفافیت بیشتر پوست می گردد و یک پوست لطیف و فوق العاده نرم را به ارمغان می آورد و در محو کردن لک های صورت نیز موثر است.

برجسته سازی گونه ها: این روزها انواع روش های تزریق هواداران زیادی پیدا نموده است. اما هر اقدام زیبایی با عارضه های مختلفی همراه است. اگر دوست دارید، قسمت گونه های خود را برجسته کنید و از لاغری صورت رنج می برید روغن خراطین یک روش کاملاً بی خطر است. با استفاده از این روغن در دوره یک ماه یا 40 روزه می توانید به حجم دلخواهی از گونه های خود برسید.

حجم دادن به لب ها: حجم دهی لب ها تاثیر بسزایی بر روی زیبایی صورت می گذارد. به گونه ای که فرد با کمی آرایش به یک زیبایی بی نظیر و دلخواه خود می رسد و از نظر دیگران چهره مطلوب تری خواهد داشت. بیشتر خانم ها برای برطرف مشکل نازک و باریک بودن لب ها از روش تزریق ژل و پروتز استفاده می نمایند که علاوه بر هزینه بالا ممکن است عوارض زیادی به همراه داشته باشد. روغن خراطین در کنار حجم دهی قسمت های مختلف صورت می تواند در حجیم سازی لب تاثیر مثبتی بگذارد.

افزایش جریان خون و ماساژ درمانی: روغن خراطین علاوه بر تاثیرات زیبایی، ویژگی های درمانی زیادی دارد. شما می توانید عضلات خود را با روغن خراطین ماساژ دهید و سرعت خون رسانی به عضلات مختلف بدن را بالا ببرید. همچنین این کار باعث تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی نیز می گردد.

رسیدن به سایز سینه دلخواه: شاید باورتان نگردد. اما روغن خراطین در افزایش حجم سایز سینه خانم ها نیز موثر بوده است. خیلی از خانم ها از سایز کوچک سینه های خود ناراضی هستند و دوست دارند برای برطرف آن چاره ای بیاندیشند. این مشکل مانند دیگر مسائل زیبایی راهکار های مختلفی دارد ؛ اما راهکار جراحی بسیار پرهزینه و خطرناک است.

پرورش اندام و عضلات بدن: استفاده مرتب روغن خراطین در بین آقایان باعث می گردد عضلات آنها به سرعت رشد کند و به اندام دلخواه خود برسند. روغن خراطین در مقایسه با داروهای شیمیایی یک روش کاملا بی خطر است و تغییرات هورمونی به دنبال ندارد.

آشنایی با دیگر خواص دوست داشتنی خراطین

اگر می خواهید از دیگر خواص خراطین با خبر شوید، موارد زیر را حتما بخوانید:

  • از بین بردن جای جوش و اسکارهای به جا مانده
  • کاهش فشار خون
  • شکل دهی بافت های افتاده صورت و از بین بردن خطوط اطراف چشم
  • برطرف گودی زیر چشم
  • افزایش قوای جنسی و حس قدرت در رابطه
  • کاهش خمیدگی آلت
  • درمان چروک و ترک های بعد از زایمان
  • افزایش طول و قطر اندام بدن
  • چاق و پر کردن صورت

نحوه استفاده از روغن خراطین چگونه است؟

نحوه استفاده از روغن خراطین بسیار ساده و راحت است و مانند دیگر روش های روغن درمانی انجام می گردد . تنها کافی است قبل از استفاده پوست مورد هدف خود را تمیز شستشو کنید. بعد از خشک شدن پوست به مدت یک دقیقه ناحیه مورد نظر را با انگشتانتان به آرامی ماساژ دهید تا گرم شدن پوست را متوجه شوید. بعد از آن چند قطره روغن خراطین بر روی پوست بریزید و به مدت 3 الی 4 دقیقه دوباره ماساژ دهید.

بعد از اتمام ماساژ یک پارچه تمیز انتخاب و با آب سرد خیس کنید. سپس روی ناحیه مورد نظر قرار دهید. این کار را حداقل روزی یک بار و به مدت چهل روز تکرار کنید. برای اثرگذاری بیشتر، از روغن خراطین برای چند ماه بهره ببرید.

روغن خراطین را از نور خورشید دور نگه دارید.

بعد از تهیه کردن روغن خراطین سعی کنید، در نگهداری آن کوشا باشید. تنها کافی است این روغن را به دور از نور خورشید نگه دارید. روغن خراطین به سرعت در برابر نور خورشید تغییر شکل و خاصیت خود را از دست می دهد. همچنین نگه داشتن این روغن در یخچال کار اشتباهی است. بنابراین سعی کنید آن را داخل کابینت یا محلی قرار دهید که نور آفتاب به آن دسترسی نداشته باشد و در دمای متعادلی نگهداری گردد.

از قلم نیاندازید بعد از استفاده درب روغن را محکم ببندید تا اکسیژن وارد ظرف نگردد.

روغن خراطین را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید روغن خراطین اصل باید با یک فروشگاه معتبر آشنا شوید تا خیالتان بابت خرید راحت باشد. فروشگاه بالینسو یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی کاملا طبیعی است که در زمینه فروش انواع روغن های گیاهی و حیوانی مانند خراطین، آرگان، زالو، کرچک و پودرهای چاقی، لاغری، عرقیات طبیعی، گیاهان دارویی و داروی گیاهی فعالیت دارد.

خوبی این فروشگاه در مقایسه با دیگر فروشگاه ها، دریافت سود کمتر است. یعنی سود کمتری دریافت می نماید تا فروش بیشتری داشته باشد. همچنین محصولات به صورت کاملا رایگان ارسال می گردد. پس پیشنهاد می کنیم، برای خرید روغن خراطین فروشگاه بالینسو را یک بار هم که شده امتحان کنید و لذت خرید از یک فروشگاه باسابقه را به صورت آنلاین تجربه کنید.

خرید روغن خراطین از بالینسو چگونه است؟

پس از خرید روغن خراطین از سایت بالینسو کد رهگیری برای مشتری ارسال می گردد و در صورت احتیاج می توان با کارشناسان این مجموعه تماس گرفت. ارسال در شهر تهران و کرج حدبیشتر 2 روز کاری طول می کشد و مشتریان دیگر شهرها برای تحویل بسته باید 3 الی 5 روز کاری صبر نمایند. البته مشتریان تهرانی می توانند با انتخاب اسنپ باکس محصول خود را کمتر از 2 ساعت تحویل بگیرند.

کلام آخر

اگر تصمیم تان را برای خرید روغن خراطین گرفته اید حتماً نحوه ماساژ دادن با آن را نیز یاد بگیرید تا نتیجه بهتری مشاهده کنید.

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: هفت گنج
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109557

به "کسانی که از روغن خراطین استفاده نموده اند." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسانی که از روغن خراطین استفاده نموده اند."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید