پیکاسو کوچولو به ایران می آید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: ایزابل سالاری یکی از نقاشان نوجوان ایرانی ایتالیایی است که تنها 15 سال دارد و تاکنون در کشور ایتالیا نمایشگاه های متعدد و خوبی برپا نموده است. قرار است نمایشگاهی از آثار او در ایران برگزار گردد.

پیکاسو کوچولو به ایران می آید

به گزارش خبرنگاران، مهناز شفیعی مدیرعامل موسسه تحریر خیال که تمرکز خود را بر روی برپایی نمایشگاه های هنرمندان ایرانی در خارج از کشور و برپایی نمایشگاه هنرمندان خارجی در داخل کشور گذاشته است در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: ایزابل سالاری یکی از نقاشان نوجوان ایرانی ایتالیایی است که تنها 15 سال دارد اما تاکنون در کشور ایتالیا نمایشگاه های متعدد و خوبی برپا نموده است و با توجه به اینکه بخشی از فعالیت موسسه تحریر خیال برپایی نمایشگاه برای هنرمندان خارجی در ایران است، تصمیم گرفتیم که برای این هنرمندان نوجوان نیز نمایشگاهی در ایران برپا کنیم.

به گفته شفیعی تاکنون آثار ایزابل سالاری در عرصه بین المللی فروش خوبی داشته است و از او با لقب پیکاسو کوچولو یاد می نمایند. سبک نقاشی های او همچون پیکاسو کوبیسم است. نمایشگاه نقاشی های او 5 دی ماه در گالری فرهنگسرای ملل افتتاح می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48090

به "پیکاسو کوچولو به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکاسو کوچولو به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید