پذیرش استعفای آلبایراک از سوی اردوغان

به گزارش مجله سرگرمی، مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه از پذیرش استعفای وزیر مالی و خزانه داری این کشور از سوی اردوغان خبر داد.

پذیرش استعفای آلبایراک از سوی اردوغان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه درباره استعفای برات آلبایراک وزیر اقتصادی و خزانه داری این کشور در بیانیه ای گفت که این استعفا از سوی ریاست جمهوری پذیرفته شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این بیانیه که 27 ساعت پس از استعفای آلبایراک منتشر شده با اشاره به سابقه 2 ساله آلبایراک در پست وزارت اقتصادی و خزانه داری ترکیه آورده است: در این دوره که بحرانهای سیاسی منطقه ای و بین المللی در جریان است، شیوع کرونا نیز مزید بر بحرانها شده تا شرایط سخت اقتصادی را رقم بزند. با تلاشهای برات آلبایراک، این فرایند با کمترین خسارت برای کشورمان دنبال شده است. اردوغان از زحمات آلبایراک تقدیر کرده است. وزیر خزانه داری در صفحه مجازی خود به دلایل سلامتی تصمیم به استعفا گرفت که از سوی رئیس جمهور مورد پذیرش قرار گرفت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 119535

به "پذیرش استعفای آلبایراک از سوی اردوغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش استعفای آلبایراک از سوی اردوغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید