هدف اصلی ما درخشش تیم ملی بادی کلاسیک در بازی های ساحلی است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بازی های آسیایی پوکت تایلند اهمیت بالایی برای ما دارد.

هدف اصلی ما درخشش تیم ملی بادی کلاسیک در بازی های ساحلی است

ناصر پورعلی فرد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد برنامه های پیش روی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: تیم ملی پرورش اندام ایران هجدهم آبان برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا راهی برزیل می گردد.

وی ادامه داد: هجدم آذرماه هم تیم بادی کلاسیک ایران برای حضور در مسابقات دنیای راهی اسپانیا می گردد. این تیم با شش ورزشکار در مسابقات مذکور شرکت خواهد نمود. همچنین تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان با شش ورزشکار در بازی های ساحلی پوکت تایلند حضور خواهد داشت.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بازی های آسیایی پوکت تایلند از نظر اهمیت نسبت به دو رقابت دیگر از صندلی بالاتری برای ما در فدراسیون برخوردار است. این مسابقات قاره ای است و مجموع مدال ها برای کشور مهم است به همین دلیل تمرکز اصلی ما برای این رقابت ها خواهد بود.

وی یادآور شد: تمامی نفرات مذکور هم اکنون در اردوهای تیم ملی حضور دارند. هزینه اعزام این سه سفر به عهده فدراسیون است چرا که وقتی قرار است تیمی به صورت ملی به رقابت ها اعزام گردد، فدراسیون باید آن را حمایت کند.

پورعلی فرد با بیان اینکه از سه تیم اعزامی انتظار قهرمانی می رود مگر اتفاق خاصی رخ بدهد، گفت: در سال 86 یک برنامه 5 ساله مدون کردیم و هدف ما صعود به صورت پله کانی در رقابت های مختلف بود. به همین سبب چندین دوره است که به صورت مداوم در رتبه های اول تا سوم قرار داریم و یکی از قدرت های دنیا و آسیا در این رشته ورزشی هستیم. البته حریفان ما خصوصا کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس با جذب نفرات کشورهای دیگر در کوشش برای رسیدن به رتبه ما هستند.

1

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

dorezamin.ir: مجله دور زمین | تور ایتالیا اسپانیا، تور اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39712

به "هدف اصلی ما درخشش تیم ملی بادی کلاسیک در بازی های ساحلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اصلی ما درخشش تیم ملی بادی کلاسیک در بازی های ساحلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید