مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نگرانی مدیرعامل اپل در خصوص وضعیت حریم خصوصی تا تغییرات جدید گوشی های سامسونگ

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نگرانی مدیرعامل اپل در خصوص وضعیت حریم خصوصی تا تغییرات جدید گوشی های سامسونگ

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

سامسونگ در حال کار روی ایده ای است که به وسیله آن دوربین های هوشمند و کوچک را به بخش زیرین نمایشگر می فرستد و هدف از این طراحی ایجاد یک تلفن تمام عیار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گفته می گردد که چشم ها، آیینه هایی به سمت روان انسان محسوب می شوند اما می توان این ایده را تغییر داد و گفت که گوش ها کانال های واقعی ارتباط شما با جهانند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها دیدن روند رو به رشد استفاده از ربات های توانبخشی در مراکز درمانی چندان عجیب به نظر نمی رسد. قرار نیست همه ربات ها پیچیده باشند و از ربات های بسیار ساده تا ربات های پیچیده در موسسات توانبخشی مورد استفاده قرار می گیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

موزیلا اعلام نموده باگ جدید فایرفاکس را شناسایی نموده و در حال حل آن است اما تا اطلاع ثانوی از کاربران درخواست نموده از حذف و نصب افزونه ها دست کشیده و کمی صبوری نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج نظرسنجی یک نظرسنجی که توسط وب سایت جی اس ام اجرا شده نشان می دهد اغلب کاربران اینترنتی هنوز آمادگی پذیرش 5G یا همان نسل پنجم اینترنت را ندارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تیم کوک؛ مدیر عامل شرکت اپل، در مصاحبه ای با ای بی سی نیوز اعلام نموده که این روزها حریم خصوصی دیجیتال کاربران به یک بحران و معضل بزرگ تبدیل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22376

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نگرانی مدیرعامل اپل در خصوص وضعیت حریم خصوصی تا تغییرات جدید گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نگرانی مدیرعامل اپل در خصوص وضعیت حریم خصوصی تا تغییرات جدید گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید