محورهای اصلی و شریانی خراسان جنوبی باز است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از بازبودن تمامی محورهای مواصلاتی استان با کوشش دستگاه های مربوطه اطلاع داد.

محورهای اصلی و شریانی خراسان جنوبی باز است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، اسدالله جلال زاده اظهار کرد: در پی بارش های سنگین باران و در بعضی گردنه ها بارش برف در شبانه روز گذشته و کاهش دید افقی با کندی تردد و انسداد موقت در بعضی محورها روبرو شده بود که با همکاری مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، پلیس راه و گروه های امدادی، تمامی راستاهای اصلی و شریانی استان در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.

او اضافه نمود: محورهای طبس - تپه طاق، دیهوک- سه راهی راهداران، سرایان-بیرجند و زیرکوه-شاهرخت به دلیل بارش شدید باران و سیلابی شدن راستا، مسدود اعلام شده بود که با کوشش عوامل راهداری در ساعات اولیه بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با فعالسازی قرارگاه مدیریت بحران راهداری استان تا به امروز 89 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و 148 نیروی راهداری به 56 دستگاه خودرو گرفتار امداد رسانی و با استفاده از حدود 50 تن شن و نمک نسبت به برف روبی، پاکسازی و بازگشائی راه های استان به تعداد 56 مقطع ریزش برداری و پاکسازی به ویژه در راه های مسدود اقدام نموده اند.

جلال زاده اعلام کرد: شماره تلفن گویای 141، سایت مرکز مدیریت راه های کشور و اپلیکیشن مربوطه به صورت 24 ساعت جوابگوی هموطنان برای اطلاع رسانی از شرایط جاده های خراسان جنوبی است.

او توضیح داد: سامانه پیامکی 300056141 نیز برای ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای رسیدگی به شکایات، نقدها و پیشنهادات شهروندان فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به رانندگان توصیه کرد ضمن توجه به مسائل بهداشتی و اجتناب از سفرهای غیر ضروری، برنامه سفرهای ضروری خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم نمایند و همکاری لازم را با پلیس راه و تیم های راهداری و گشت های ویژه کرونا و سایر گروه های امدادی به عمل آورند.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79188

به "محورهای اصلی و شریانی خراسان جنوبی باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محورهای اصلی و شریانی خراسان جنوبی باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید