ماهینی: تمرینات بایرن مونیخ سطح بالایی دارد

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس با برگزاری اردوی تمرینی در قطر خود را برای دیدارهای سخت پیش رو آماده می نماید. به رغم حضور اکثریت بازیکنان این تیم در این اردو، پرسپولیس در دوحه بازیکنان ملی پوش را در اختیار ندارد و البته دو مصدوم هم در ترکیب تیمش حضور دارند. حسین ماهینی درباره وضعیت مصدومیتش می گوید: اوضاع پایم خوب است و در حال حاضر انفرادی تمرین می کنم. یک ماه دیگر می توانم همراه تیم تمرین کنم و بعد از عید هم می توانم دوباره به میادین برگردم و برای پرسپولیس بازی کنم. امیدوارم در بازگشت بتوانیم روزهای نبودنم را جبران کنم و در خدمت طرفداران باشم. خیلی دلم برای طرفداران تنگ شده و برای دیدارشان روز شماری می کنم.

ماهینی: تمرینات بایرن مونیخ سطح بالایی دارد

او در خصوص اردوی پرسپولیس که در حال حاضر در کمپ اسپایرقطر در حال برگزاری است، اینطور شرح می دهد: اردوی خوبی در حال برگزاری است. تمرینات پر فشار برگزار می گردد و قطعا به بچه ها در نیم فصل دوم یاری خواهد نمود. این تمرینات به طور منظم برگزار می گردد و کادر فنی کاملا همه جوانب تمرین را زیرنظر دارند. بازیکنان با انگیزه بالای حضور دارند تا بتواند خود را به طور کامل برای بازیها آماده نمایند. فکر میکنم بتوانیم بهترین استفاده را از این اردو داشته باشیم. بازیکن تیم پرسپولیس درباره بودیمیر، بازیکن جدید این تیم معتقد است: بودیمیر بازیکن خوبی است. هنوز بازی این بازیکن را ندیده ایم اما سابقه وی نشان می دهد که تاثیر خود را در تیم می گذارد و می تواند به تیمش یاری کند. ماهینی درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل حریفان در جام ملت های آسیا می گوید: هتل ما بازی های جام ملت ها را نشان نمی دهد و باید با موبایل نگاه کنیم. امیدوارم قهرمانی جام ملت های آسیا باشیم. این بازیکن پرسپولیس در خصوص حضور بایرن مونیخ در کمپ اسپایر اینطور شرح می دهد: تمرینات این تیم واقعا سطح بالایی دارد و عالی است. ثانیه به ثانیه تمرینات این تیم درس که هیچ، دانشگاه است.

11

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10186

به "ماهینی: تمرینات بایرن مونیخ سطح بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهینی: تمرینات بایرن مونیخ سطح بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید