فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: تا لبه پرتگاه هم برای کسب پیروزی کوشش می کنیم، این نوع برتری شخصیت اینتر را نشان می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - لوچانو اسپالتی درباره برتری سخت اینتر در دقایق پایانی بازی با سامپدوریا توضیحاتی ارائه داد.

فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: تا لبه پرتگاه هم برای کسب پیروزی کوشش می کنیم، این نوع برتری شخصیت اینتر را نشان می دهد

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی برتری یک بر صفر دقایق پایانی اینتر در خانه سامپدوریا در هفته جاری سری A ایتالیا را نشانه شخصیت بالای تیمش دانست. سرمربی اینتر پس از بازی گفت: این نوع پیروزی، شخصیت تیم را نشان می دهد؛ شخصیت تیمی را که برای هر توپی می جنگد و در بازی ایستادگی می نماید. ما اینتر هستیم و تا لبه پرتگاه هم برای کسب پیروزی کوشش می کنیم. دیدن این شور و اشتیاق به من قدرت بیشتری برای ادامه کار می دهد و وقتی این ویژگی به جای تاکتیک باعث پیروزی ما می گردد، خیلی خوشحال می شوم.

وی در ادامه اضافه نمود: ما شخصیت لازم را به هر بازیکنی در اینتر داده ایم اما باید مطمئن شویم همه به اندازه کافی از این شخصیت بهره مند گردیده اند. به کار خودمان ادامه می دهیم و به فردایی روشن و پرامید چشم امید دوخته ایم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3649

به "فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: تا لبه پرتگاه هم برای کسب پیروزی کوشش می کنیم، این نوع برتری شخصیت اینتر را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: تا لبه پرتگاه هم برای کسب پیروزی کوشش می کنیم، این نوع برتری شخصیت اینتر را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید