فناوری خارق العاده سامسونگ میز کار را به صفحه کلید تبدیل می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، سامسونگ در نمایشگاه فناوری CES 2020 از یک صفحه کلید جدید رونمایی نموده که مبتنی بر هوش مصنوعی است.

فناوری خارق العاده سامسونگ میز کار را به صفحه کلید تبدیل می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بیزینس اینسایدر، شرکت سامسونگ(Samsung) در میان پروژه های جدید خود، از یک نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی نموده که به کاربر امکان می دهد یک صفحه کلید مجازی را روی سطح خالی ایجاد کند.

این نرم افزار موسوم به سلفی تایپ(SelfieType)، از دوربین سلفی تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ یاری می گیرد تا حرکات انگشتان کاربر را ردیابی کند و آنها را به صفحه کلید انتقال دهد. سلفی تایپ، به هیچ تجهیزات اضافه ای احتیاج ندارد و شاید بتواند یک جایگزین مناسب و قابل حمل برای صفحه کلید باشد.

افرادی که در محل کار خود، احتیاج ضروری به صفحه کلید دارند و احساس می نمایند که صفحه کلیدهای معمولی، بیش از اندازه سنگین هستند، می توانند سلفی تایپ را تهیه نمایند. نرم افزاری مانند سلفی تایپ می تواند مشکل این افراد را حل نماید و هیچ برنامه ریزی پیشرفته ای را نیز از کاربر خود نمی طلبد.

با وجود این نرم افزار، دیگر احتیاجی نیست که کاربر همواره به صفحه کلید خود نگاه کند و می تواند به راحتی به تایپ کردن بپردازد.

سامسونگ، نمونه های سلفی تایپ را در نمایشگاه فناوری CES 2020 به نمایش گذاشته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66365

به "فناوری خارق العاده سامسونگ میز کار را به صفحه کلید تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری خارق العاده سامسونگ میز کار را به صفحه کلید تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید