فشار روی بازیکنان ایران بالا بود، شانس آوردن ایران در بازی امروز

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمید شاندیزی شامگاه امروز شنبه بعداز انتها رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا در تبریز گفت: بازیکنانم در این دوره کوشش زیادی کردند، این بازیکنان دیگر در این سنین وارد مسابقات نمی شوند و باید در سنین بالا شرکت نمایند.

فشار روی بازیکنان ایران بالا بود، شانس آوردن ایران در بازی امروز

وی ادامه داد: ما مانند یک سرباز مطیع برنامه های فدراسیون هستیم. برنامه ریزی برای ما و بازیکنان را فدراسیون تصمیم می گیرد و ما سرباز این مملکتیم و اگر ما را نخواهند می رویم به کار خودمان بازمی گردیم.

شاندیزی با اشاره به اینکه در بازی امشب نیز خوب کار کردیم، ادامه داد: امشب ما شانس آوردیم. در بازی قبل نیز من گفتم تیم ژاپن از شانس هایی که در طول بازی برایش پیش آمده بود استفاده کرد و پیروز میدان شد و همین طور ما امروز از این شانس های بازی استفاده نموده و بر تیم اندونزی چیره شدیم. من در بازی قبلی نگفتم که ژاپن شانس آورد.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران ابراز داشت: نیمه اول با آنالیزی که داشتیم بسیار خوب پرس انجام دادند و خیلی خوب توانستیم گل بزنیم.

وی گفت: به خاطر نتیجه دست به تعویض نزدیم و از تک به تک بازیکنان برای حفظ فشار روی اندونزی استفاده کردیم. بازیکنانم با یک بازی متفکرانه و به دور از استرس توانستند تیم اندونزی را شکست دهند.

شاندیزی سپس در خاتمه گفت: چون اردوهای وزنه ای زیادی نداشتیم زیاد مصدوم می شدند و با 6 مصدوم به مسابقات آمدیم ولی از آنها تشکر می کنم که با این حال تا اینجا توانستند بیایند.

در دیدار رده بندی امشب تیم ملی ایران با شکست 9 بر 1 اندونزی به عنوان سومی مسابقات رسید.

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29096

به "فشار روی بازیکنان ایران بالا بود، شانس آوردن ایران در بازی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار روی بازیکنان ایران بالا بود، شانس آوردن ایران در بازی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید