عمران خان اعلام جهاد کرد

به گزارش مجله سرگرمی، ایسنا نوشت:عمران خان پس از حضور در مجمع عمومی سازمان ملل و کمپینش در حمایت از مردم کشمیر، در بازگشت به کشورش در جمع اعضا حزب و کابینه خود گفت، جنگ برای مردم کشمیر، مبارزه ای مقدس (جهاد) خواهد بود.

عمران خان اعلام جهاد کرد

عمران خان، نخست وزیر پاکستان پس از ورود به کشورش به دنبال حضور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد، هشت میلیون کشمیری در منطقه تحت تسلط هند در جامو و کشمیر وجود دارند که از سوی نیروهای هندی گروگان گرفته شده اند. او هم وطنان خود را تشویق کرد که ناامید نشوند زیرا چشم امید مردم کشمیر به آنان است و او متعهد شده که سفیر آنان باشد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، عمران خان گفت: چه دنیا از مردم کشمیر حمایت کند چه نکند، پاکستان حامی آنان خواهد بود. این جنگی مقدس (جهاد) است. ما با آنان هستیم زیرا می خواهیم خداوند را شادمان کنیم. من در تمامی مجامع نقاب از چهره دولت نارندرا مودی (نخست وزیر هند) برخواهم داشت.

عمران خان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد که هند باید حکومت نظامی غیرانسانی در کشمیر را لغو و همه زندانیان سیاسی را آزاد کند. او هشدار داد اگر درگیری ای میان هند و پاکستان که هر دو توانایی هسته ای دارند، صورت بگیرد، پیامدهایی به دنبال خواهد داشت که فراتر از مرزهای این دو کشور را درگیر خود خواهد نمود.

310311

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48534

به "عمران خان اعلام جهاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان اعلام جهاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید