سرعت بارگیری اطلاعات گوشی های سامسونگ از هواوی و اپل بالاتر است

به گزارش مجله سرگرمی، بر اساس یک پژوهش جدید که توسط اپن سیگنال انجام شده است،به نظر می رسد سرعت بارگیری اطلاعات در گوشی های سامسونگ از هواوی و اپل بالاتر است.

سرعت بارگیری اطلاعات گوشی های سامسونگ از هواوی و اپل بالاتر است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طبق گزارشی که اپن سیگنال منتشر کرده است، حدود چهل کشور و هزاران دستگاه شرکت داده شده اند. در این آزمون معین شد که تلفنهای سامسونگ نسبت به هواوی و اپل سرعت بارگیری بالاتر 4G LTE دارند.

وضعیت سرعت شرکت ها به تفکیک کشور

دستگاههای سامسونگ در 14 بازار از جمله ایالات متحده سریعتر بودند، در حالی که دستگاه های سامسونگ سرعت بارگیری سریعتر 8.2 مگابایتی را نسبت به آیفون در ایالات متحده داشتند این سرعت در نروژ برای کاربران سامسونگ 12 مگابایت در ثانیه سریعتر از سرعت اپل و 14 مگابایت برتر از کاربران هواوی است.

البته در این آمارها استثناهایی نیز وجود دارد. برای مثال آیفون های اپل در امارات و تایوان سریع تر بودند. اما در نمودار کلی وضعیت سامسونگ از هواوی و اپل بسیار بهتر است. نگاهی به جدول پایین به طور کلی شرایط رتبه بندی را نشان می دهد که سامسونگ اول و هواوی و اپل دوم و سوم است.

وضعیت کلی شرکت ها در مقایسه با یکدیگر

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36001

به "سرعت بارگیری اطلاعات گوشی های سامسونگ از هواوی و اپل بالاتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت بارگیری اطلاعات گوشی های سامسونگ از هواوی و اپل بالاتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید