سران اتحادیه بعد از انتخابات مجلس اروپا دیدار می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، رهبران اتحادیه اروپا احتمالاً 28 ماه مه (7 خرداد) و دو روز پس از انتخابات مجلس اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا درباره ریاست کمیسیون این اتحادیه برای دوره پنج ساله بعدی تبادل نظر نمایند.

سران اتحادیه بعد از انتخابات مجلس اروپا دیدار می نمایند

به گزارش خبرنگاران، سه تن از مقامات ارشد اتحادیه اروپا اظهار کردند، این نشست به رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا فرصتی می دهد تا گزینه های خود را برای جانشینی ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا مطرح نمایند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مجلس اروپا که پس از برگزاری انتخابات در روزهای 23 تا 26 مه، روز دوم ژوئیه تشکیل جلسه می دهد، در کوشش است تا سران شورای اروپایی جانشین یونکر را از میان نامزدهای برتر احزاب پیروز انتخاب نمایند اما بسیاری از سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا نسبت به این روند بی میل هستند.

احتمالاً دونالد تاسک، رییس شورای اروپایی برنامه هایی را برای برگزاری نشستی ویژه طی گردهمایی سران اتحادیه اروپا در رومانی در پنجشنبه آینده اعلام کند. بنا است که این رهبران نامزد ریاست کمیسیون اروپا را به طور رسمی در نشستی در بروکسل اعلام نمایند که قرار است در روزهای 20 و 21 ژوئن برگزار گردد و سپس این نامزد باید از سوی مجلس اروپا تایید گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22013

به "سران اتحادیه بعد از انتخابات مجلس اروپا دیدار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سران اتحادیه بعد از انتخابات مجلس اروپا دیدار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید