زمان بندی برگزاری آزمون تولیمو در نیمه اول سال 1400 اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، سازمان سنجش آموزش کشور زمان بندی برگزاری دوره های 159 تا 166 آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو را طی اطلاعیه ای بیان کرد.

زمان بندی برگزاری آزمون تولیمو در نیمه اول سال 1400 اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره های 159 تا 166 اعلام شد.

براساس این اطلاعیه دوره ­های 159 تا 166 آزمون تولیمو به روش الکترونیکی، مطابق جداول ذیل (زمانبندی و محل مراکز برگزاری) برگزار خواهد شد. آن­دسته از افرادی که متقاضی شرکت در آزمون هستند، می ­توانند در زمان مقرر که به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی (http://tolimo.sanjesh.org) اعلام می­گردد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان ضروری است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت نام آن را انتخاب نموده اند، مراجعه کنند و در سایر مراکز از آن ها آزمون به­ عمل نخواهد آمد.

متقاضیان برای شرکت در جلسه آزمون می­بایست ساعت: 7:30 صبح روز آزمون، به مرکز برگزاری که در زمان ثبت ­نام انتخاب نموده اند مراجعه کنند. از آنجائیکه آزمون به­ صورت الکترونیکی و به وسیله رایانه برگزار می­ گردد، برای متقاضیان کارت ورود به جلسه آزمون پیش ­بینی نشده­ است و نیازی به ارائه کارت شرکت در جلسه آزمون در این روش نیست. متقاضیان می­بایست با کارت شناسایی معتبر شامل (کارت ملی هوشمند، شناسنامه عکس­دار تازه یا گذرنامه) به حوزه امتحانی ذیربط مراجعه کنند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155474

به "زمان بندی برگزاری آزمون تولیمو در نیمه اول سال 1400 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بندی برگزاری آزمون تولیمو در نیمه اول سال 1400 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید