روسیه و بلاروس به کوشش برای تقویت اتحاد دوجانبه ادامه خواهند داد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با ارسال پیامی رسمی به الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروسی خود، بر ادامه همکاری های میان دو کشور در راستای تقویت اتحاد و روابط سازنده دوجانبه تاکید نمود.

روسیه و بلاروس به کوشش برای تقویت اتحاد دوجانبه ادامه خواهند داد

بر اساس این گزارش، کاخ کرملین با انتشار بیانیه ای در همین خصوص اعلام نمود: پوتین با اطمینان کامل اعلام نمود که روسیه و بلاروس به وسیله کوشش های مشترک و ارتقای فرآیند یکپارچه سازی سودمند در فضای منطقه اوراسیا که تامین کننده منافع هر دو کشور خواهد بود، به تقویت اتحاد و همکاری سازنده دوجانبه در تمامی بخش ها با یکدیگر ادامه خواهند داد.

رئیس جمهور روسیه بعلاوه در پیغام خود با اشاره به روز تاریخی 3 جولای، به اسم روز آزادسازی مینسک از چنگال آلمان نازی، این پیروزی را یکی از مهمترین پیروزی های تاریخی در جریان جنگ عظیم میهنی نامید.

گفتنی است، پوتین روز گذشته در جریان برگزاری هشتمین مجمع نواحی روسیه که به صورت مجازی برگزار گردید گفته بود: ما یاری های همه جانبه به ملت برادر بلاروس در شرایط سیاسی فعلی را ادامه خواهیم داد. بلاروس نه تنها یک همسایه خوب بلکه در درجه اول و مهم تر از همه متحد نزدیک ماست. روسیه یاری های خود به بلاروس برای مقاومت در برابر تحریم های اخیر اتحادیه اروپا ادامه خواهد داد. روسیه و بلاروس در برابر تهاجم علیه کشورهای ما مقاومت خواهند کرد. ما از این فرصت برای تحکیم همکاری های مالی و استقلال کامل کشورهایمان و نه فقط از نظر مالی بهره برداری خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 151299

به "روسیه و بلاروس به کوشش برای تقویت اتحاد دوجانبه ادامه خواهند داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه و بلاروس به کوشش برای تقویت اتحاد دوجانبه ادامه خواهند داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید