خرید هاست برای کسب و کار نوپا

به گزارش مجله سرگرمی، خرید هاست یکی از اصلی ترین ترندهای ایندوره می باشد و دلیل آن نیز رشد بسیار زیاد کسب و کار نوپا می باشد. خرید هاستهمراه برای کسب و کار نوپا باید با دقت بالایی انجام گردد تا درراه اندازی سایت هیچگونه مسئله ای به وجود نیاید. هاستبخشی از فضای اینترنتی به حساب می آید که تشکیل دهنده بخشی از سرور می باشد. اگرشما نیز در بین کسب و کارهای تازه قرار گرفته اید، می توانید با نکات خرید یک هاستمناسب آشنا شوید. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خرید هاست برای کسب و کار نوپا

با نکات خرید هاست برای کسب و کار نوپاآشنا شوید

سایت هایی که به صورت تازه کار هستند، بایدبتوانند عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهند. به همین علت در مرحله اول بهیک هاست مناسب احتیاج دارند تا با داشتن ویژگی های متعدد بتوانند رضایت کاربران رابه سمت خود جذب نمایند. از این رو اگر شما می خواهید با این نکات آشنا شوید کافیستادامه این مطلب را دنبال کنید.

قیمت؛ اولین نکته مورد آنالیز

قیمت اولین نکته مهم و حائز اهمیتی به شمارمی رود که می توان به آنالیز آن پرداخت. بسیاری از افراد در هر چیزی به دنبال ارزانترین ها و یا گران ترین ها هستند. در حالی که اگر بخواهیم این مورد را برای هاستمورد آنالیز قرار دهیم می توان اینطور بیان گفت که اگر به دنبال یک هاست خوب هستید،نمی توانید نوع ارزان قیمت آن را پیدا کنید. همچنین اگر هاستی پیدا کردید که ازقیمت بسیار بالایی برخوردار بود، دلیلی بر خوب بودن آن نمی باشد. به همین علت شماباید بتوانید بر اساس توان اقتصادی خودتان یک هاست را مناسب کسب و کار نوپای خودتانپیدا کنید. در این رابطه می توانید به رزومه کاری شرکت هاستینگ نیز توجه داشتهباشید.

پشتیبانی؛ دومین نکته مورد آنالیز

پشتیبانی یکی دیگر از نکات بسیار مهمی بهحساب می آید که هر هاستی باید از آن بهره مند باشد. پشتیبانی زمانی به کار شماخواهد آمد که با مسائل فنی مختلفی روبرو شوید. در این صورت شرکت هاستینگ انتخابیشما باید بتواند خدمات ویژه ای را به صورت 24 ساعته از خود ارائه دهد. این کارباعث خواهد شد تا مسائل شما با سرعت بسیار بالایی حل شوند و سایت شما با آسیبروبرو نگردد.

سرعت؛ سومین نکته مورد آنالیز

سرعت از مهم ترین و تاثیرگذارترین ویژگی درعملکرد ویژه یک سایت و کسب و کار نوپا به حساب می آید. سرعت باید به گونه ای باشدتا بتواند مخاطب را راضی نگه دارد و کندی و ترافیک سایت آن ها را اذیت نکند. سرعتبه عوامل مختلفی همچون پهنای باند، سرورها و سخت افزارها بستگی دارند. برای روشنشدن موضوع می توان اینطور بیان نمود که اگر هارد یک سرور پر سرعت باشد و در کنار آنحافظه رم و پردازشگر نیز بالاتر و قدرتمندتر باشد، به تدریج سرعت بارگذاری نیزافزایش پیدا خواهد نمود. همین موضوع باعث خواهد شد تا به این دسته از موارد در کناریکدیگر توجه کنید و هیچ کدام را از قلم نیندازید. همچنین نکته ای که در اینبارهوجود دارد این بوده که سرعت بالا ناخودآگاه بر روی سئو سایت نیز تاثیر خود رااعمال می نماید.

سرورهای پر قدرت؛ چهارمین نکته موردآنالیز

چهارمین نکته حائز اهمیت سرورهای پر قدرتهستند که باید هر هاستی آن ها را داشته باشد. سرورهای پرقدرت شامل نرم افزارهایجدید می شوند که باید این قابلیت را داشته باشند تا بهترین عملکرد را از خود برایسایت به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال این نرم افزارها علاوه بر جدید بودن بایدکاملا به روز نیز باشند. هیچ راهی برای فهمیدن این موضوع وجود ندارد. چرا که شرکتهای هاستینگ هیچگونه اطلاعاتی را در رابطه با این موضوع در اختیار کاربر قرار نمیدهند.

به همین علت شما باید به رزومه کاری شرکتتوجه داشته باشید. اگر شرکت رزومه کاری پیروزی را برای خود ترتیب داده باشد، بههمان اندازه نیز می تواند در جذب مخاطبان به خود نیز پیروز باشد و شما راحت تر میتوانید به آنها اعتماد کنید.

امنیت؛ پنجمین نکته مورد آنالیز

امنیت نیز روشن نماینده هر چیزی می باشد. شرکتهاستینگ مورد نظر شما باید بتواند بهترین امنیت را برای هاست شما فراهم کند. دراین راستا می تواند از کارهای مختلفی بهره ببرد که تشکیل لایه های دفاعی در بیناین موارد قرار می گیرند. همچنین در کنار آن یک شرکت خوب باید به روزرسانی هایمتعددی را به صورت زنجیروار اعمال کند تا بیشترین درصد امنیت را فراهم نماید. هرچقدر امنیت بالاتر باشد، به همان اندازه نیز باعث خواهد شد تا عوامل خارجی کمتر بهدرون سایت نوپای شما نفوذ نمایند و ایجاد نماینده مشکل باشند.

پشتیبان و بکاپ گیری؛ ششمین و آخریننکته مورد آنالیز

پشتیبان و بکاپ بگیری آخرین گزینه حائزاهمیت برای راه اندازی سایت برای کسب و کارها نوپا به حساب می آید. یک سایت ممکناست با مسائل مختلفی از جمله اختلالات برنامه نویسی و یا نرم افزاری روبه رو گردد.همین موضوع می تواند باعث از بین رفتن اطلاعات و فایل ها گردد که ضرر بسیار بزرگیرا به وجود خواهد آورد. از این رو اگر شرکت شما به صورت دوره ای از فایل ها واطلاعات شما پشتیبان تهیه کند، در آن صورت هیچ گونه نگرانی نیز در اینباره وجودندارد و شما در صورت حذف شدن نیز می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. این بکاپگیری میتواند هفتگی و یا ماهیانه باشد.

جمع بندی

خرید هاست برای سایت های مختلف نکات خاصخودش را دارد. خرید هاست برای کسب و کار نوپا باید به گونه ای باشد تا بتواندتمامی ویژگی ها را در بگیرد. در این مطلب به آنالیز شش نکته بسیار مهم برای راهنمای خرید هاست برای سایت های نوپا پرداخته شد که هر کدام از آنها تاثیر گذاری ویژه خود دارند و باید بهتمامی آن توجه بسیار زیادی گردد. عدم توجه حتی به یکی از آن ها باعث خواهد شد تاسایت شما نتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: آی تابناک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112175

به "خرید هاست برای کسب و کار نوپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید هاست برای کسب و کار نوپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید