خبرنگاران 70 واحد صنفی در بوکان پلمب شد

به گزارش مجله سرگرمی، مهاباد- خبرنگاران - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: بازرسان این اداره، به همراه نیروهای پلیس و اتاق اصناف در اجرای مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تا به امروز 70 واحد صنفی متخلف را پلمب نموده اند.

خبرنگاران 70 واحد صنفی در بوکان پلمب شد

حسن عبدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت تمام واحدهای صنفی جز مواردی که مایحتاج خوراکی مردم را تامین می نمایند، تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی خواهد دشت.

وی ادامه داد: روزانه ماموران واحدهای صنفی در قالب چهار اکیب از سطح شهر بازدید و به مسوولان واحدهای صنفی متخلف تذکر کتبی می دهند ولی با این اوصاف صاحبان بعضی اصناف به این تذکرها توجه نکرده و به فعالیت ادامه میدهند.

وی با بیان اینکه از روز دوم فروردین ماه نظارت بر بازار شدت بیشتری به خود گرفته است، اضافه نمود: نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان در روزهای آینده با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، اتاق اصناف و دیگر ارگان های مربوطه شدت خواهد گرفت و با متخلفان برخورد می گردد.

وی گفت: تمامی واحدهای صنفی شهرستان با مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در بوکان که از شهرهای آلوده استان به شمار می رود، واحدهایی جز توزیع و عرضه نمایندگان کالاهای اساسی موردنیاز شهروندان تا 15 فروردین ماه جاری تعطیل است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان با بیان اینکه بیش از 20 روز است که بازار بوکان به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده است، گفت: بعضی از واحدها بدون توجه به شرایط حساس کنونی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، فعالیت خود را با وجود مصوبه ممنوعیت ادامه دادند که بر این اساس، این بازرسی ها همچنان ادامه دارد و با صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

عبدی، اضافه نمود: حفظ جان و سلامت شهروندان جزو اولویت اصلی مسوولان بوده و تا اعلام ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا هیچ واحد صنفی تا 15 فروردین حق فعالیت ندارد و این گشت ها به صورت مرتب و 24 ساعته در سطح بازار حضور خواهند داشت.

وی اضافه نمود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده است مراتب را به شماره تلفن های 124 و 42449974 گزارش دهند.

پویش 2914 با هدف ماندن مردم آذربایجان غربی در خانه هایشان از 29 اسفند تا 14 فروردین ماه به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی کلید خورد و بیشتر مردم در جای جای استان به این پویش توجه دارند.

کرونا قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس ننمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79396

به "خبرنگاران 70 واحد صنفی در بوکان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 70 واحد صنفی در بوکان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید