تیم پیغام هزینه هتل و غذای بازیکنان را پرداخت نمی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) درحالی برگزار خواهد شد که با اعلام رسمی فدراسیون والیبال، تیم پیغام مشهد به دلیل بدهی از جدول مسابقات کنار گذاشته شده است.

تیم پیغام هزینه هتل و غذای بازیکنان را پرداخت نمی کرد

روز گذشته منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال در مصاحبه با خبرنگاران اعلام نمود که دیگر مهلتی به تیم پیغام داده نخواهد شد و این تیم از ادامه مسابقات کنار گذاشته می گردد.

پس از انتشار این اخبار، از گوشه و کنار خبر رسید که استاندار خراسان رضوی به تیم پیغام یاری اقتصادی انجام داده تا این تیم بتواند در ادامه مسابقات حضور داشته باشد.

پورحسن در مصاحبه با مهر در واکنش به خبر منتشر شده حمایت اقتصادی استاندار خراسان رضوی از تیم پیغام مشهد گفت: من نمی توانم مسئولیت اخبار منتشر شده در سایت ها و روزنامه ها را به گردن بگیرم. چیزی که تعیین و واضح می باشد، این است که تا این لحظه خبری مبنی بر حمایت اقتصادی استاندار خراسان به من داده نشده و نمی دانم که این خبر درست یا غلط است.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا تیم پیغام مشهد می تواند به جدول مسابقات بازگردد یا خیر؟ اضافه نمود: طبق آئین نامه، هر تیمی که در یک مسابقه حاضر نگردد، سه بر صفر بازنده اعلام خواهد شد و اگر برای بار دوم تکرار گردد از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهد شد اما یک زمان تیم به دلیل مسائل اقتصادی و بدهی که به بازیکنان، فدراسیون و ... دارد، دیگر قادر به ادامه مسابقات نخواهد بود. بعید می دانم تیم پیغام که در طول یک سال گذشته نتوانسته مسائل اقتصادی را حل نماید در یک ماه باقی مانده تا عید بتواند چنین اقدامی را انجام دهد.

پورحسن در پاسخ به این سؤال که تیم پیغام در صورت پرداخت بدهی اش به فدراسیون و باقی ماندن بدهی بازیکنان می تواند به مسابقات بازگردد یا خیر؟ گفت: اصلاً بدهی فدراسیون مطرح نیست. به نقل از بازیکنان شنیده ام که تیم پیغام حتی هزینه هتل و غذای بازیکنان را پرداخت نمی کند و آنها خود متحمل پرداخت این هزینه ها می شوند. بارها به تیم پیغام اعلام نمودم که آنها را آزاد نمایند تا به تیم های دیگر بپیوندند.

سرپرست سازمان لیگ والیبال ادامه داد: حرف ما این است که تیم پیغام مشهد حداقل بدهی بازیکنان فصل جاری را پرداخت کند. این تیم چِکی را نزد فدراسیون دارد که مهلت آن گذشته است؛ حداقل این چِک را پر کند یا آن را تغییر دهد. بیشترین هدف ما پرداخت بدهی بازیکنان فصل جاری است.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70637

به "تیم پیغام هزینه هتل و غذای بازیکنان را پرداخت نمی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پیغام هزینه هتل و غذای بازیکنان را پرداخت نمی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید