تکمیل فاز نخست انتهاه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا انتها سال آینده

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تکمیل فاز نخست سرانجامه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا سرانجام سال آینده اطلاع داد.

تکمیل فاز نخست انتهاه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا انتها سال آینده

به گزارش خبرنگاران، نعمت الله ترکی در جلسه اقتصاد مقاومتی که امروز (یک شنبه) در محل استانداری تهران برگزار گردید، گفت: بر اساس تفاهمنامه ای که میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کار و رفاه اجتماعی منعقد شده است، باید حدود 3300 میلیارد تومان در قالب اقتصاد مقاومتی به اشتغال زایی اختصاص پیدا کند.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی از سال 1394 برای نخستین بار انتهاه صادرات گل و گیاه را که یک میلیارد و 500 میلیون شاخه گل بریده در آن فراوری می گردد، در استان تهران راه اندازی کردیم. فاز اول انتهاه صادرات گل و گیاه در شهرستان اسلامشهر راه اندازی شد و تا انتها سال آینده به طور اصولی تکمیل خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: در جلسه امروز مصوب شد که مسئولان ذی ربط برای احداث انتهاه صادراتی محصولات کشاورزی پیگیری های لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و با توجه به ظرفیت های فراوری در شهرستان های جنوبی استان تهران جانمایی این انتهاه انجام گردد.

ترکی تأکید کرد: در بخش میراث فرهنگی و گردشگری در گذشته حدود 30 نقطه در استان تهران جانمایی شده بود که هفت مورد آن در حوزه شمیرانات بود. با آنالیز های اجرا شده سه پروژه در زمینه گردشگری و توسعه روستایی در قالب بوم گردی تعریف شده است که می تواند زمینه توسعه روستایی را فراهم کند.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری و تفریحی می توان در قالب ورزش جوانان با توجه به ظرفیت موجود در شمیرانات و پیست های اسکی و مجموعه های ورزشی واقع در این منطقه اقدامات مناسبی را انجام داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9341

به "تکمیل فاز نخست انتهاه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا انتها سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل فاز نخست انتهاه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا انتها سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید