بوستان نوروز با نوای معتمدی میزبان جشن پرچم می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، جشن ملی پرچم همزمان با فرارسیدن 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران با حضور شهردار تهران و نمایندگان کشورهای مختلف در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می گردد.

بوستان نوروز با نوای معتمدی میزبان جشن پرچم می گردد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت نوسازی عباس آباد، پیروز حناچی (شهردار تهران) و سیدمحمدحسین حجازی (مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد) سخنرانان برنامه جشن ملی پرچم هستند که با حضور قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش ایران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز دوشنبه 12 فروردین برگزار می گردد.

در پنجمین جشن ملی پرچم علاوه بر اجرای موسیقی از ورزشکاران المپیکی و قهرمانان افتخارآفرین ورزش ایران از جمله حسن یزدانی، آرین غلامی، سعید ملایی و شاهین ایزدیار تجلیل خواهد شد. در بخش پایانی جشن، محمد معتمدی ساعت 20 موسیقی زنده با موضوع ایران اجرا می نماید.

جشنواره عید شرقی از دوم تا 12 فروردین با برنامه های مختلف نمایشگاهی، صحنه ای، نمایشی و اجرای موسیقی میزبان گردشگران نوروزی است. علاقه مندان برای حضور در این جشنواره می توانند به مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد در میدان آرژانتین، ابتدای بلوار آفریقا مراجعه نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17774

به "بوستان نوروز با نوای معتمدی میزبان جشن پرچم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستان نوروز با نوای معتمدی میزبان جشن پرچم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید