اعزام برترین های لکوکاپ دانشگاه شریف به مسابقات 2020

به گزارش مجله سرگرمی، تهران-خبرنگاران- پانزدهمین جشنواره خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ شریف با حضور 5000 دانش آموز 6 تا 18 ساله این هفته در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

اعزام برترین های لکوکاپ دانشگاه شریف به مسابقات 2020

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه خبرنگاران ، پانزدهمین جشنواره خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ دانشگاه صنعتی شریف روز آدینه 30 فروردین امسال به منظور ارتقاء توانمندی و کشف استعدادهای دانش آموزان 6 تا 18 سال در بیش از 18 رشته متفاوت و با حضور بیش از 5000 دانش آموز منتخب از سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

این جشنواره که با حضور منتخبین بیش از 100 هزار دانش آموز آموزش دیده در بیش از 300 شهر کشور و در رشته های متنوعی از قبیل لکوروبو (روباتیک)، لکومس (محاسبات ذهنی و چرتکه ای)، لکوکیدز (مهندسی خلاقیت)، لکوکیو (مزرعه فکر)، لکولب (علم آزمایشگاه)، لکوپل(پل ماکارونی)، لکوفلای (هوافضا)، لکوتری دی (طراحی سه بعدی)، لکودومینو (دومینو)، لکوکمیکار (ماشین سوخت شیمیایی)، لکومجیک (مدارهای الکترونیکی)، لکوسام (سرعت انتقال محاسبات)، لکو چایلد (رباتیک و الگوریتم نویسی)، لکو نانو (نانو فناوری)، لکوبیو (جراحی و تشریح جانوری)، سازه های خلاق، لکومکا (مکاسیستم) و ... برگزار می گردد، زمینه مساعدی را جهت کسب مهارت، پرورش خلاقیت و کارآفرینی بر اساس علاقه مندی دانش آموزان و همچنین به منظور کشف و پرورش استعدادهای بالقوه آنان فراهم می آورد.

براساس گزارش دانشگاه شریف، این رویداد بزرگ ملی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمیسیون ملی یونسکو-ایران، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و دیگر موسسات فرهنگی آموزشی و به منظور شناسایی، رشد و توسعه استعدادها در زمینه های مختلف علمی و عاملی برای کارآفرینی و توانمندی مالی کشور خواهد بود و موجبات رشد و ارتقاء تخصص گرایی، کارآفرینی، استعدادیابی و استعدادپروری را فراهم می آورد.

گفتنی است، برگزیدگان این جشنواره به مسابقات جهانی لکوکاپ 2020 اعزام می شوند.

یادآور می گردد، لکوکاپ بزرگترین رویداد دانش آموزی خاورمیانه است. همچنین لکوکاپ جایی برای رشد و توانمندسازی آنها برای روبرو با مسائل مختلفاست. دانش آموزان با ارائه ایده های خود می توانند مسائل مختلفی که در جامعه وجود دارد را حل نمایند.

**9465**1601**

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19134

به "اعزام برترین های لکوکاپ دانشگاه شریف به مسابقات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام برترین های لکوکاپ دانشگاه شریف به مسابقات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید