آغاز به کار رشته دستیاری قلب

به گزارش مجله سرگرمی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:امسال رشته دستیاری قلب در این دانشگاه شروع به کار می کند.

آغاز به کار رشته دستیاری قلب

به گزارش خبرنگاران، سیاوش بیرانوند در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه آموزش نقشه جامع و علمی و نقشه سلامت کشور تا افق 1404 طراحی شده است، اظهار کرد: در طرح تحول سلامت 12 بسته تحولی ایجاد شده که دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این راستا پیشرو بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای ادامه راه، نقشه استراتژیک داریم، اظهار کرد: در سال های اخیر تجهیز و راه اندازی فاز دو و سه دانشکده دندانپزشکی، داروسازی را داشتیم همچنین مجوز دانشکده دندانپزشکی را اخذ کردیم.

بیرانوند افزود: در سال 93، 2400 دانشجو داشتیم که این تعداد را به 4000 به دانشجو افزایش داده ایم البته در کنار کمیت به کیفیت نیز توجه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: همچنین تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از 189 نفر به 290 نفر رسیده است.

بیرانوند مطرح نمود: تعداد رشته های این دانشگاه را از 23رشته به 39رشته افزایش داده ایم و ظرف یکسال آینده 4 تا 5 رشته دیگر راه اندازی خواهیم کرد.

وی در مورد رشته های دستیاری افزود: تعداد این رشته ها از یک رشته به 4 رشته رسیده است و پنجمین رشته دستیاری که دستیاری قلب است هم امسال شروع به کار می کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: در 14 رشته مقطع تحصیلی ارشد راه اندازی شده و مشغول ارزیابی و راه اندازی 5 رشته دیگر ارشد هستیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43432

به "آغاز به کار رشته دستیاری قلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار رشته دستیاری قلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید