طراحی و چاپ بروشور

روایت قصه ظهر جمعه در تالار هنر اصفهان

نمایش قصه ظهر جمعه نوشته محمد مساوات به کارگردانی میلاد معینی به روی صحنه تالار هنر اصفهان می رود.

3 آبان 1401

39 مدل جعبه کمک های اولیه با قیمت مناسب

بدون تردید، وجود جعبه کمک های اولیه برای محیط هایی نظیر مدارس، فضاهای کاری و منازل، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در پرتو وجود این وسایل و تجهیزات، عبارت پیشگیری بهتر از درمان، معنا و مفهوم واقعی خود را پیدا می کند. به عبارت دیگر، برای...

17 اردیبهشت 1401

مشترکان پرمصرف 20 برابر کم مصرف ها برق مصرف می نمایند

مدیر عامل توانیر گفت: هریک از مشترکان پر مصرف 20 برابر یک مشترک کم مصرف برق مصرف می نمایند.

17 اردیبهشت 1401

بازار کار رشته گرافیک داغ است؛ بیکار ماندن ممنوع!

خبرگزاری خبرنگاران- در روزگاری که باید همه فن حریف باشی تا بتوانی گلیم زندگی را از آب بیرون بکشی، به همان مقدار که یادگیری مهارت ها مهم است، انتخاب مهارت هم اهمیت دارد چرا که اگر مهارتی با روحیه و توان جسمی شما سازگار باشد، می تواند راستا زندگی اتان را...

17 اردیبهشت 1401

قرص سنتروم چیست؟ (موارد مصرف و عوارض دارویی)

قرص سنتروم (Centrum) یک مکمل غذایی است. این مکمل ویتامین ها و مواد معدنی را در بر می گیرد. قیمت قرص سنتروم حدودا بین 40 تا 50 هزار تومان می باشد.

17 اردیبهشت 1401

قدم هایی که برای مردم شناسی ایران برداشته می گردد

رئیس سابق پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از آنالیز و شناسایی شخصیت های فرهنگی و مردم نگاران ایرانی اطلاع داد و گفت: این اقدام پژوهشی در راستای طرح مفاخر و مشاهیر است که کار آن دوم دی ماه در کرمان شروع می گردد.

17 اردیبهشت 1401

خبرنگاران ثبت 600 مورد وقف جدید در کشور

تهران - خبرنگاران - رئیس اداره ترویج وقف سازمان اوقاف و امور خیریه از ثبت 600 مورد وقف جدید در استان های کشور اطلاع داد.

17 اردیبهشت 1401

فیلم تئاتر روز عجیب پرستو گلستانی اکران می گردد

نمایش روز عجیب به کارگردانی پرستو گلستانی از روز چهارشنبه 5 خرداد در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اکران آنلاین می گردد.

17 اردیبهشت 1401

غربالگری بهداشتی در مرزهای سیستان و بلوچستان از مرز 33 هزار نفر گذشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 33 هزار و 338 نفر از ابتدای اجرای طرح مراقبتهای بهداشتی مبادی ورودی مرزی در پایانه های مرزی این استان بوسیله نیروهای این جمعیت غربالگری شدند.

17 اردیبهشت 1401

4500 زن روستایی قزوین تحت پوشش طرح سنجش قامت قرار می گیرند

رئیس گروه ورزش بانوان استان قزوین گفت: بیش از چهار هزار و 500 نفر از زنان و دختران بالای 15 سال در طرح سنجش ساختار قامتی زنان روستایی موردسنجش قرار می گیرند.

17 اردیبهشت 1401
تعداد: (83)