409 مترمربع از راه های آسفالته تویسرکان لکه گیری شدند

به گزارش مجله سرگرمی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان از لکه گیری 409 مترمربع از راه های آسفالته این شهرستان در سه ماهه نخست سال خبر داد.

409 مترمربع از راه های آسفالته تویسرکان لکه گیری شدند

ابراهیم نانکلی، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان در گفتگو با خبرنگار از گفت: این اقدام به منظور لکه گیری و پر کردن چاله های موجود در سطح جاده های اصلی و روستایی این شهرستان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که ما در استان همدان به لحاظ وضعیت آب و هوایی با آن روبرو هستیم، خرابی سطح رویه راه ها است، اضافه کرد: زمستانی سرد و تابستان نسبتاً گرم موجی تشدید در سرعت و میزان خرابی رویه آسفالت شده که به منظور رفع این مشکل هر ساله اقداماتی از جمله روکش آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی انجام می شود تا ضمن بهبود وضعیت راه ها و نگهداری مناسب آن ها از خرابی بیشتر نیز جلوگیری شود.

نانکلی، ریزش برداری از سطح جاده های این شهرستان را از دیگر اقدامات اجرا شده در این مدت مطرح نمود و ابراز داشت: از ابتدای سال جاری در عملیات مختلف 180 مترمکعب ریزش برداری در محور تویسرکان -خیرآباد، اشتران، دولایی، احمدآباد به دلیل شرایط جوی، بارش برف و باران و ریزش کوه اجرا شده است.

رییس راهداری تویسرکان ادامه داد: در برخی عملیات راهداری همزمان با برف روبی و نمک پاشی در ارتفاعات ریزش برداری نیز اجرا شده تا ایمنی تردد در این محور برای رانندگان تامین شود.

شهرستان تویسرکان در مجموع دارای بیش از 444 کیلومتر راه های ارتباطی است.

د

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30331

به "409 مترمربع از راه های آسفالته تویسرکان لکه گیری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "409 مترمربع از راه های آسفالته تویسرکان لکه گیری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید