یحیی گل محمدی دچار سوءتفاهم شده بود، مطالبات برانکو به زودی پرداخت می گردد، فوتبال ایران دست دلالان افتاده است!

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی یکی از بهترین مربیان ایران است اما به خاطر فشاری که روی او وجود داشت انتقاد کرد، سوءتفاهم ها رفع شد.

یحیی گل محمدی دچار سوءتفاهم شده بود، مطالبات برانکو به زودی پرداخت می گردد، فوتبال ایران دست دلالان افتاده است!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مهدی رسول پناه در خصوص آخرین شرایط تیم پرسپولیس و پرونده مطالبات برانکو گفت: این موضوع برای ما نگران کننده است، یک ماه پیش اعلام کردم که در چند روز آینده مطالبات را پرداخت خواهیم کرد. با این حال با شرایطی که به وجود آمد و مطالبات بازیکنان، دغدغه مهمی برای ما شد. یا باید پول برانکو را پرداخت و یا قرارداد بازیکنان را تمدید می کردیم. هیئت مدیره تصمیم گرفت به خاطر شرایط موجود تمرکز روی تقویت تیم نهاده شد.

وی گفت: پرونده دستیاران برانکو را بستیم و 30 درصد از مطالبات برانکو را هم پرداخت نموده بودیم. او مربی عظیم و تاثیرگذاری بود و باید به موقع مطالبات ایشان را پرداخت کنیم. تمام وقت مان را برای این پرداخت گذاشتیم اما به مشکل خوردیم. مثلا برای فصل جابجایی و دریافت مجوز حرفه ای باید هزینه می کردیم بنابراین ناچار شدیم پول را برای برطرف این موانع در نظر بگیریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس عنوان نمود: از برانکو مهلت خواستیم اما رد شد. دنبال منابع جدید اقتصادی بودیم که آماده شده است اما در دسترس ما نبود و احتمالا تا یکی دو هفته در اختیار ما می گیرد تا بتوانیم با ایشان تسویه حساب کنیم. دو روز پیش نامه زدیم که 20 روز به ما فرصت بدهد اما هنوز اطلاع رسمی به ما نداده است. البته شاید قبول کند. اگر هم قبول نکند ما جابجایی را انجام داده ایم و هیچ مسئله ای هم برای باشگاه پیش نخواهد آمد. ممکن است بتوانیم در یک هفته این مبلغ را پرداخت کنیم. مجدداً تأکید می کنم منابع اقتصادی برای پرداخت مطالبات باشگاه به برانکو فراهم شده است و بزودی این پول پرداخت خواهد شد.

رسول پناه در خصوص قرارداد بشار رسن نیز گفت: ایشان برای تمدید قرارداد درخواست تسویه حساب فصول گذشته را نموده بود که ما ناچار شدیم برای حفظ این بازیکن مطالباتش را بدهیم. اگر این کار را نمی کردیم معین بود که چه اتفاقاتی رخ می داد.

وی در خصوص جابجایی باشگاه پرسپولیس نیز گفت: ما کوشش کردیم تا بهترین بازیکنان را به پرسپولیس بیاوریم که هر کدام از این بازیکنان در تیم خودشان بهترین بازیکن بودند

رسول پناه در خصوص جدایی مهدی ترابی هم گفت: ترابی پسری مومن و بسیار با اخلاق بود و تصمیم گرفت به قطر برود که باید از زحمات او تشکر کنیم. پیشنهادی هم که از قطر داشت به خاطر نوسان ارز و قیمت هایی که الان وجود دارد بسیار چشمگیر بود. بنابراین مهدی تصمیم گرفت که به قطر برود. ما کوشش مان را می کنیم که امثال مهدی ترابی را برای پرسپولیس بسازیم. پرسپولیس متکی به یک ستاره نیست. با شناختی که از کادر فنی و سرمربی تیم دارم شک ندارم که پدیده های جدیدی به تیم اضافه خواهد شد.

وی در خصوص برطرف کدورت یحیی گل محمدی از باشگاه گفت: این یک سوء تفاهم بود که به وجود آمده بود. خدا را شکر مشکل حل شد. یحیی یکی از بهترین مربیان ایران است اما به خاطر فشاری که روی او وجود داشت انتقاد کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص جدایی علی علیپور نیز گفت: علی فرزند پرسپولیس است. او برای قهرمانی پرسپولیس زحمت کشیده است. از او تشکر می کنم و اعلام می کنم که در باشگاه پرسپولیس همواره به روی این بازیکن باز است. اسم او را برای لیگ قهرمانان آسیا رد کردیم. در صحبتی که با وکیل او داشتیم گفت که نظر علیپور این است که اصلاً بحث پول نیست و می خواهد به اروپا برود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص رقم های میلیاردی که به بازیکنان جدید پرداخت شده است گفت: ما نسبت به فصل قبل برای بازیکنان جدید سقف را رعایت کردیم و حتی کمتر از سقف هم به بازیکنان داده ایم. رونوشت قرارداد 7 بازیکن را هم برای سازمان بازرسی و وزارت ورزش ارسال خواهیم کرد تا آنها هم در جریان مبالغ قرار بگیرند.

رسول پناه گفت: متاسفانه فوتبال ایران در دست چند دلال است و با ایجاد رقابت کاذب قراردادها را بالا می برند و باعث افزایش قیمت ها می شوند. نمی دانید که این دلال ها در فوتبال ایران چه جولانی می دهند. ما به آنها میدان ندادیم ولی خیلی از این حیث تحت فشار بودیم. حاضرم قراردادهای این فصل و فصل قبل را منتشر کنیم تا طرفداران در جریان این قراردادها باشند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109442

به "یحیی گل محمدی دچار سوءتفاهم شده بود، مطالبات برانکو به زودی پرداخت می گردد، فوتبال ایران دست دلالان افتاده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی دچار سوءتفاهم شده بود، مطالبات برانکو به زودی پرداخت می گردد، فوتبال ایران دست دلالان افتاده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید