گمانه زنی ها در ارتباط با سطح کیفی دوربین Huawei Mate20 در لیست DxOMark

به گزارش مجله سرگرمی، در کنفرانسی که در شانگهای چین برگزار گردید هواوی به طور رسمی خبر شروع فروش سری Huawei Mate2 در بازار برخی کشورهای خاورمیانه را خاطرنشان کرد.

گمانه زنی ها در ارتباط با سطح کیفی دوربین Huawei Mate20 در لیست DxOMark

با توجه به اینکه گوشی های سری Huawei Mate2 در لندن رونمایی شده بودند،بسیاری از مشتاقان و رسانه ها در انتظار انتشار لیست جدید DxOMark هستند تا صندلی جدید گوشی های پرچم دار سری Huawei Mate را در این لیست ببینند. در کنفرانس مذکور هواوی ادعا کرد امتیاز سری Huawei Mate2 در DxOMark رکورد جدیدی را در این لیست ثبت خواهد نمود، رکوردی که احتمالاً بسیاری از رقبا را حیرت زده می نماید.

به هر حال شرکت DxOMark دیر یا زود لیست مربوط به ارزیابی دوربین های سری Huawei Mate2 را منتشر خواهد نمود اما نکته جالب توجه این است که بهترین رکورد با 9 امتیاز هم اکنون نیز متعلق به یکی از محصولات شرکت هواوی یعنی Huawei P2 Pro است و برندهای دیگر با اختلاف چند امتیازی پس از این مدل ایستاده اند.

هواوی همچنین در مراسم رونمایی از سری Mate 2 لیستی از ویژگی های بی رقیب این گوشی ها را معرفی نموده که در این بین می توان به سخت افزارهای به کار برده شده در دوربین این گوشی ها اشاره نمود. برای مثال Huawei Mate 2 Pro با استفاده از سنسور زاویه باز 4 مگاپیکسلی با دیافراگم f/.8 ، سنسور زاویه باز 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و همچنین لنز تله فوتوی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 قادر است تا سه برابراز زوم اپتیکال پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی های بی نظیر این گوشی میتوان به قابلیت عکس برداری از فاصله 2.5 سانتی متری، همچنین به کارگیری هوش مصنوعی برای تصویر برداری بهتر همراه با تنظیمات اتوماتیک نور، رنگ و غیره اشاره نمود.

در مقابل Huawei Mate 2 Pro با امکان پشتیبانی از دوربین 24 مگاپیکسلی به هوش مصنوعی، مدل سازی در لحظه و تجربه کاربردی واقعیت افزوده یا AR مجهز شده است. از دیگر ویژگی های بی نظیر این گوشی می توان به قابلیت تشخیص چهره سه بعدی و اثر انگشت به صورت هم زمان اشاره نمود.

22

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5617

به "گمانه زنی ها در ارتباط با سطح کیفی دوربین Huawei Mate20 در لیست DxOMark" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گمانه زنی ها در ارتباط با سطح کیفی دوربین Huawei Mate20 در لیست DxOMark"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید