کهنه سرباز بی خانمان انگلیسی از زندگی خود در خیابان ها می گوید

به گزارش مجله سرگرمی، استیون روو (Steven Rowe)، سرباز سابق ارتش انگلیس، از اوضاع نابه سامان زندگی خود و دیگر نظامیان اسبق انگلیس می گوید.

کهنه سرباز بی خانمان انگلیسی از زندگی خود در خیابان ها می گوید

به گزارش خبرنگار، آمار بی خانمانی در انگلیس، افزایش چشم گیری است. سال گذشته بیش از 12هزار نفر در انگلیس، شب را در خیابان خوابیدند. این رقم 2 برابر آمار سال 2012 است. بسیاری از بی خانمان ها، نظامیان سابق ارتش انگلیس هستند.

استیون روو (Steven Rowe) در هنگ کنگ و ایرلند شمالی خدمت می نموده است. وی سرباز سابق ارتش انگلیس است. استیون شب کریسمس سختی را پشت سر گذاشته است. او معتقد است برای نجات کسانی که زندگی خود را در خیابان ها می گذرانند، باید کارهای بیشتری انجام گردد. او می گوید: من تقاضای یاری می کنم، اما از کسی یاریی دریافت نمی کنم. پس من چه کار کنم؟ به کجا بروم؟ یک پسرم را از دست دادم که این مسئله به من ضربه روحی بسیاری وارد کرد. من پیش مرگ ملکه شدم، برای کشورم جنگیدم، اما نتوانستم پسر خودم را نجات دهم.

تعداد بسیار زیادی از نیرو های اسبق نظامی در حال حاضر در خیابان ها زندگی می نمایند که همگی با مسائل مشابه ای دست و پنجه نرم می نمایند. کشور انگلیس مردمان خود را فراموش نموده است.

دولت بیشتر نگران کسب و کار اروپا است تا این که نگران مردم خودش باشد. ما بی خانمان ها در چادر و جعبه می خوابیم. تخت خواب من یک جعبه است. من درخواست یاری نموده ام، اما چرا کسی پاسخگو نیست؟ آن ها ما را خوب تربیت نموده اند، ما از هر چیز جان سالم به در می بریم، هر چیزی. اما چیزهایی که ما نمی توانیم از آن ها جان سالم به در ببریم، سردرگمی، طرد شدن و تنهایی است.

دولت انگلیس قول داده است که به مسئله بی خانمان هایی که شب های سختی را پشت سر می گذارند تا سال 2027 انتها دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9226

به "کهنه سرباز بی خانمان انگلیسی از زندگی خود در خیابان ها می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهنه سرباز بی خانمان انگلیسی از زندگی خود در خیابان ها می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید