کشف پرونده پولشویی 94 میلیارد تومانی در خراسان شمالی

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک مورد پرونده پولشویی به ارزش 940 میلیارد و 330 میلیون ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

کشف پرونده پولشویی 94 میلیارد تومانی در خراسان شمالی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از سایت خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی و اعلام شکایت مبنی بر اینکه فردی بدون اطلاع وی اقدام به افتتاح حساب به نام او و اعضای خانواده اش کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را در این رابطه بدون فوت وقت آغاز کردند، افزود: با بررسی های اجرا شده مشخص شد، فردی که اقدام به افتتاح حساب در یکی از بانک های شهر بجنورد به نام اعضای خانواده شاکی کرده، به مدارک هویتی آنان دسترسی داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان شاقتصادی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر در این رابطه پیروز شدند فرد موردنظر را شناسایی کنند، ادامه داد: با بررسی های اجرا شده مشخص شد، متهم باهدف سودجویی و خریدوفروش سهام بیشتر از کارگزاری های بورسی اقدام به این کارکرده است.

مظاهری بابیان اینکه متهم بلافاصله در حین انجام فعالیت مجرمانه خود با رصد اطلاعاتی دقیقی که توسط کارآگاهان شکل گرفته بود، در منزلش دستگیر شد، شرح داد: این فرد تا به امروز 940 میلیارد و 330 میلیون ریال با سوءاستفاده از حساب بانکی شاکی و اعضای خانواده اش اقدام به پولشویی کرده بود.

فرمانده انتظامی خراسان شاقتصادی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: شهروندان باید مراقب باشند تا مدارک هویتی خود را در اختیار افرادی که نمی شناسند قرار نداده و ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 113658

به "کشف پرونده پولشویی 94 میلیارد تومانی در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف پرونده پولشویی 94 میلیارد تومانی در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید