کاسیاس: نقدها از زیدان منصفانه نیست

به گزارش مجله سرگرمی، اسطوره باشگاه رئال مادرید اعتقاد دارد، نقدها از زین الدین زیدان ناعادلانه است.

کاسیاس: نقدها از زیدان منصفانه نیست

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که در دوره اول سرمربیگری اش در رئال مادرید پیروز شد با این تیم به چندین قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد و در دوره دوم حضورش در این تیم نیز پیروز شد فصل گذشته قهرمانی در لالیگا را برای مادریدی ها به ارمغان بیاورد، به دلیل شروع پر فراز و نشیبی که تیمش در فصل جاری داشته، مورد انتقادهایی قرار گرفته است.

ایکر کاسیاس که خود در رئال مادرید سابقه همبازی بودن با زیدان را داشته است، در تازه ترین اظهارنظرش در دفاع از سرمربی فرانسوی کهکشانی ها در برابر نقدها گفت: پیش از هر چیز باید بگویم که رئال مادرید همیشه در کانون نقدها است. در حال حاضر نقدها تا حدودی بی جاست، چون شرایط تیم فاجعه نیست. هنوز تا ماه مِی فرصت باقی است، زمانی که سرنوشت قهرمانی مشخص می شود.

وی اضافه کرد: نقدهای که از زیدان شده است، منصفانه نیست، چون او مربی خیلی خوبی است و مانند دیگر مربیان حق باختن دارد. زیزو عناوینی همچون سه قهرمانی در لیگ قهرمانان و دو قهرمانی در لالیگا برای رئال به ارمغان آورده است و کارش را عالی انجام می دهد، بنابراین من فکر نمی کنم که بتوانیم چیزهای بیشتری از او بخواهیم.

دروازه بان پیشین رئال مادرید صحبت های خود را اینطور تکمیل کرد: زیدان، آن استمرار پیروزیت ها که برای تیم بسیار مهم است، به تیم تزریق کرده است. ما نباید فراموش کنیم که در کنار بازیکنان بزرگی همچون راموس، موردیچ، کروس و بنزما، یکسری بازیکن خیلی جوان در ترکیب رئال مادرید هستند که نیاز به زمان برای پیدا کردن جایگاه شان در تیم دارند.

کاسیاس در پایان اعلام کرد: زیدان جام های زیادی برده است و خودش هم بازیکن رئال مادرید بوده است، بنابراین می تواند تجربه اش را به عنوان سرمربی به بازیکنان انتقال دهد. زیرو در کنار اینکه مربی خوبی است، مدیر فوق العاده ای هم است، چون مدیریت یک باشگاه و یک تیم به مهارت خیلی خاصی نیاز دارد.

کاسیاس که در تاریخ 4 آگوست (14 مرداد) در سن 39 سالگی به طور رسمی اعلام بازنشستگی کرد و به دوران حرفه ای 21 ساله اش در سطح اول فوتبال اروپا پایان داد، در دوران حضورش در رئال مادرید عناوین قهرمانی همچون پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، چهار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را تجربه کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124774

به "کاسیاس: نقدها از زیدان منصفانه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسیاس: نقدها از زیدان منصفانه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید