پوگبا و لوکاکو در تور پیش فصل یونایتد

به گزارش مجله سرگرمی، در حالیکه در هفته های اخیر شایعات زیادی درباره جدایی پوگبا و لوکاکو از جمع شیاطین سرخ شنیده می شود اما هر دو بازیکن به همراه این تیم راهی تور استرالیا خواهند شد.

پوگبا و لوکاکو در تور پیش فصل یونایتد

پوگبا و لوکاکو در تور پیش فصل یونایتد

باشگاه منچستریونایتد روز یکشنبه اسامی 28 بازیکنی که قرار است در تور پیش فصل، این تیم را در سفر به استرالیا همراهی کنند، منتشر کرد که در این بین نام پل پوگبا و روملو لوکاکو هم دیده می شود. هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به شدت مورد توجه رئال مادرید و یوونتوس قرار گرفته است و اخیراً از علاقه اش برای جدایی از منچستریونایتد سخن گفت. در سوی دیگر گفته می شود باشگاه اینتر نسبت به جذب مهاجم بلژیکی سرخپوشان منچستر علاقه مند است، این در حالی است که از یوونتوس هم به عنوان دیگر مشتری وی یاد شده است.

اسامی بازیکنان منچستریونایتد که قرار است در تور پیش فصل شرکت کنند، به شرح زیر است:

دروازه بانان: دخه آ، گرانت، ژوئل پریرا و سرخیو رومرو

مدافعان:بایی، دالوت، جونز، لیندلوف، روخو، شاو، اسمالینگ، تاونزبه، وان بیساکا و یانگ

هافبک ها:آندریاس پریرا، چونگ، گارنر، گومس، دنیل جیمز، لینگارد، ماتیچ، مک تامینی، پوگبا و ماتا

مهاجمان: گرین وود، لوکاکو، مارسیال و رشفورد

منچستریونایتد در تور پیش فصل خود در استرالیا در دیدار محبت آمیز ای به مصاف تیم پرث گلوری این کشور می رود و سپس در ادامه تور پیش فصل خود راهی سنگاپور و شانگهای می شود و در آنجا با تیم های اینتر و تاتنهام دیدار خواهد کرد. شیاطین سرخ سپس در بازگشت به اروپا در شهر اوسلو با تیم کریستین سوند نروژ تقابل خواهند کرد و در نهایت در شهر کاردیف ولز با میلان مصاف می کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31025

به "پوگبا و لوکاکو در تور پیش فصل یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا و لوکاکو در تور پیش فصل یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید