سرانجام نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال با 4 بازی معوقه

به گزارش مجله سرگرمی، رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی فردا (دوشنبه، 25 آذر) به سرانجام خواهد رسید که 4 بازی عقب افتاده هفته های پنجم و ششم باید پنجشنبه هفته جاری(28 آذر) برگزار گردد.

سرانجام نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال با 4 بازی معوقه

به گزارش خبرنگاران، نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران بعد از ظهر فردا (دوشنبه) 25 آذر 1398، در حالی با برگزاری هفت ملاقات از هفته سیزدهم به سرانجام می رسد که با توجه به بازی های معوقه موجود، معین شدن قهرمان دور رفت مرحله نخست به اما و اگرها و روز پنج شنبه هفته جاری موکول خواهد شد.

در حساس ترین بازی هفته سرانجامی دور رفت، تیم های دوم و پنجم لیگ که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند به مصاف یکدیگر می فرایند. در این ملاقات تیم شهرداری گرگان با راهنمایی مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی میزبان قهرمان فصل گذشته یعنی پالایش نفت آبادان است تا با پیروزی در این مسابقه و امید به باخت پتروشیمی مقابل شهرداری بندرعباس، قهرمان نیم فصل اول گردد.

البته گرگانی ها حتی در صورت پیروزی پتروشیمی که با توجه به میزبانی شاگردان فرزاد کوهیان در ماهشهر از احتمال بالایی برخوردار است، این شانس را دارند که با کسب برد در بازی عقب افتاده خود مقابل ذوب آهن، به عنوان قهرمانی نیم فصل دست پیدا نمایند.

در این هفته اما دیگر مدعیان لیگ یعنی مهرام تهران و شیمیدر قم نیز بازی های نسبتا راحتی را به ترتیب مقابل شورا شهرداری قزوین و اکسون تهران دارند که می توانند با کسب برد در این مسابقه شرایط بهتری را در جدول به دست آورند. شاگردان مصطفی هاشمی (مهرام تهران) نیز البته این شانس را دارند که با برد در دو بازی پیش روی خود (یک بازی عقب افتاده و بازی هفته سیزدهم)، در صورت باخت گرگان مقابل ذوب آهن نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشند.

با این حال باید منتظر ماند و دید در سرانجام بازی های هفته سیزدهم، دو بازی عقب افتاده هفته پنجم و دو بازی عقب افتاده هفته ششم که روز پنج شنبه 28 آذر ماه برگزار می گردد، جدول رده بندی لیگ به چه شکلی درخواهد آمد. تا سرانجام بازی های هفته دوازدهم، جدول رده بندی رقابت ها به شکل زیر است:

برنامه بازی های هفته سیزدهم (سرانجامی) دور رفت لیگ برتر:

ساعت 16:00

اکسون تهران - شیمیدر قم

پتروشیمی بندرامام - شهرداری بندرعباس

شورا و شهرداری قزوین - ذوب آهن اصفهان

شهرداری گرگان - پالایش نفت آبادان

توفارقان آذرشهر - نیروی زمینی تهران

مس کرمان - آویژه صنعت مشهد

مهرام تهران - رعد پدافند شهرکرد (ساعت 18:00)

برنامه بازی های عقب افتاده لیگ برتر که روز پنجشنبه 28 آذر ماه ساعت 16 برگزار خواهند شد نیز به قرار زیر است:

هفته پنجم

ذوب آهن اصفهان - شهرداری گرگان

شورا و شهرداری قزوین - مس کرمان

هفته ششم

مس کرمان - مهرام تهران

نفت آبادان - آویژه صنعت مشهد

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63604

به "سرانجام نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال با 4 بازی معوقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال با 4 بازی معوقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید