وینکو بگوویچ: قهرمان شدن ایران در آسیا کار آسانی نیست، دوست دارم در لیگ برتر مربیگری کنم

به گزارش مجله سرگرمی، وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است که تیم ملی ایران برای قهرمانی در جام ملت ها کار سختی در پیش خواهد داشت.

وینکو بگوویچ: قهرمان شدن ایران در آسیا کار آسانی نیست، دوست دارم در لیگ برتر مربیگری کنم

وینکو بگوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت های 2019 آسیا گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و اردوی قطر هم به کی روش یاری کرد تا تیمش را آن طور که می خواهد برای آغاز بازی ها آماده کند. ایران تیم خوبی دارد و کی روش هم هشت سال است که راهنمایی تیم را ملی را بر عهده داشته و حالا شناخت خوبی از فوتبال آسیا دارد. امیدوارم که ایران با موفقیت آن بازی ها را به اتمام برساند.

وی درباره شانس قهرمانی تیم ملی تأکید کرد: ایران همیشه در این جام یکی از مدعیان است، ولی شما می بینید که چند دهه از قهرمان شدن دور مانده است. قهرمان شدن ایران در آسیا کار آسانی نیست، چون تیم های پرقدرتی هستند که حریفانی جدی برای ایران محسوب می شوند. ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و چند تیم دیگر دنبال قهرمانی هستند و ایران کار آسانی در پیش نخواهد داشت. با این حال ایران تیم اول آسیاست و من امیدوارم که این تیم با قهرمانی به ایران برگردد.

سرمربی گل گهر سیرجان راجع به وضعیت این تیم در مسابقات لیگ دسته اول توضیح داد: ما شرایط خوبی داریم و با دو امتیاز کمتر نسبت به استقلال جنوب نایب قهرمان شدیم. تمام کوشش ما این است که سال جاری بالاخره به لیگ برتر صعود کنیم. خودم هم دوست دارم که بعد از چند سال دوباره در لیگ برتر مربیگری کنم و امیدوارم چنین موقعیتی در فصل آینده فراهم گردد. گل گهر تیمی است که پتانسیل فنی بالایی دارد و مسئولان باشگاه هم به ما یاری می نمایند تا در آرامش کار را جلو ببریم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9576

به "وینکو بگوویچ: قهرمان شدن ایران در آسیا کار آسانی نیست، دوست دارم در لیگ برتر مربیگری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینکو بگوویچ: قهرمان شدن ایران در آسیا کار آسانی نیست، دوست دارم در لیگ برتر مربیگری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید