هواشناسی درخصوص سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داد، مسافران با تجهیزات ایمنی سفرکنند

به گزارش مجله سرگرمی، سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای از تداوم بارش باران، تداوم آبگرفتگی معابر، سیلابی ماندن رودخانه ها در استان گلستان و شرق مازندران و مه آلودگی و کاهش دید در بعضی استان های کشور خبرداد.

هواشناسی درخصوص سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داد، مسافران با تجهیزات ایمنی سفرکنند

به گزارش خبرنگاران، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در روزهای سه شنبه (28 اسفند)، چهارشنبه (29 اسفند) و پنجشنبه (یکم فروردین)، در روزسه شنبه (28 اسفند) بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز در استان گلستان و همچنین بارش باران و تداوم آبگرفتگی معابر، سیلابی ماندن رودخانه ها در استان گلستان و شرق مازندران پیش بینی می گردد.

در ادامه این اخطاریه آمده است: در روزچهارشنبه (29 اسفند) بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در ارتفاعات البرز در استان های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز پیش بینی می گردد. در روز پنجشنبه (اول فروردین) نیز بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در نیمه شمالی خراسان رضوی، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز در استان های مازندران، گلستان، سمنان وبارش باران گاهی وزش باد شدید در شمال سمنان پیش بینی می گردد.

در این اخطاریه به سازمان ها و ارگان های ذی ربط توصیه شده تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی به سبب کولاک برف، یخبندان، لغزندگی، مه گرفتگی و اختلال در تردد جاده ای بویژه گردنه های کوهستانی این مناطق را به عمل آورند و به مسافران نیز توصیه نموده با تجهیزات ایمنی کامل سفر نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16611

به "هواشناسی درخصوص سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داد، مسافران با تجهیزات ایمنی سفرکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی درخصوص سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داد، مسافران با تجهیزات ایمنی سفرکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید