نشستی با آرش آبسالان امشب در فضای مجازی

به گزارش مجله سرگرمی، بیان آسان یا پیچیده در گفتگو با آرش آبسالان، عنوان هفتمین گفتارِ هنر فردا است که دوشنبه 19 آبان ماه ساعت 22 از شبکه های مجازی موسسه هنر فردا پخش خواهد شد.

نشستی با آرش آبسالان امشب در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی- هنری هنر فردا، آرش آبسالان؛ نویسنده، پژوهشگر و منتقد ادبی، مهمانِ ششمین ویژه برنامه گفتارهای آنلاین هنر فردا با موضوع بیان آسان یا پیچیده خواهد بود.

آرش آبسالان، متولد 1350، فعالیت تئاتری خود را از سن ده سالگی آغاز کرد و تا به امروز جدای از کارگردانی در زمینه نویسندگی و بازیگری برای صحنه، رادیو، تلویزیون و سینما فعالیت های هنری بسیاری داشته است. وی لیسانس بازیگری را از دانشکده تئاتر دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت نموده و در سوابق هنری اش آثار درخشان و جوایز متعددی به چشم می خورد.

در سال 1387 و به دنبال همکاری با جامعه تئاتری افغانستان، آرش آبسالان با تئاتر سولی و آرین منوشکین کارگردان نامدار فرانسوی، به همکاری پرداخت. اجرای او در نمایش دایره گچی قفقازی اثر برتولت برشت در کشورهای افغانستان، هندوستان و فرانسه با استقبال گسترده روبرو شد و مطبوعات اسپانیا این اجرا را موردستایش قرار دادند.

این ویژه برنامه، دوشنبه 19 آبان ماه، ساعت 22 از شبکه های مجازی موسسه در اینستاگرام: https://www.instagram.com/-arttomorrow، تلگرام: https://t.me/arttomorrow و آپارت: https://www.aparat.com/arttomorrow پخش خواهد شد.

این موسسه در نظر دارد مجموعه رویدادهای خود را که در سال گذشته به صورت ثابت و حضوری برگزار می شدند، به صورت مجازی ادامه دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 118446

به "نشستی با آرش آبسالان امشب در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشستی با آرش آبسالان امشب در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید