موزه شکنجه مونته پولچیانو؛ موزه ای که داستانهای بسیاری در دل دارد

به گزارش مجله سرگرمی، موزه شکنجه Museum of Torture Montepulciano یک موزه مخصوص نمایش آلات شکنجه از دوره های مختلف تاریخی است. اگر به ایتالیا سفر و در شهر مونته پولچیانو Montepulciano در ایالت توسکان قدم زده باشید، ممکن است در نزدیکی میدان اصلی، تابلوی این موزه عجیب به چشمتان خورده باشد. در این مطلب جذاب، ما قصد داریم موزه شکنجه مونته پولچیانو ایتالیا و بخشهایش را به شما معرفی کنیم. اگر به آسانی پریشان و آشفته می شوید و به سرعت تحت تاثیر قرار می گیرید، باید بگوییم بهتر است که این مطلب را نخوانید.

موزه شکنجه مونته پولچیانو؛ موزه ای که داستانهای بسیاری در دل دارد

فهرست مطالب

انواع مجازاتها در قرون وسطیوسایل مورد استفاده برای اجرای مجازاتاهمیت و جذابیت بازدید از موزه

انواع مجازاتها در قرون وسطی

تقریبا همه ما یک درک ساده از بلاهایی که در قرون وسطی بر سر مجرمان، مرتدها و سایر زندانی ها آمده، داریم. مطمئنا، اسلحه ها در آن موقع خشن و زمانه سخت و پر دردسری بوده است. اما، مواردی که در موزه شکنجه مونته پولچیانو ایتالیا به نمایش گذاشته شده اند و داستانهایی که پشت هر کدام از این لوازم و ادوات وجود دارند، فراتر از تصورات همه ما هستند؛ از تکنیکهای مجازات و بازپرسی ساده تا دستگاه های ابداعی که تنها تاریکترین ذهنها می توانستند از پس ابداع و سر هم بندیشان برآیند؛ کمربندهای پاکدامنی که معنای کاملا جدیدی به این کلمه داده بودند؛ تابوتهای تیغ دار، گیوتین ها و گردنبندهای کوچک مخصوص زندانی ها. در این موزه یک جایگاه وجود دارد که زندانی ها را به آن بسته، پای آنها در آب نمک قرار داده می شده و سپس، بزهای تشنه را رها می کردند تا پای آنها را ذره ذره بجوند.

وسایل مورد استفاده برای اجرای مجازات

در این موزه، لوازمی برای ضربه زدن به جمجمه و اسباب و لوازم تکه کردن اعضای بدن به وفور بچشم می خورند. وقتی بشنوید که زنهای شایعه پراکن در آن موقع دستگیر شده و زبانهای آنها بریده می شده، عدالت برایتان معنی کاملا متفاوت و عجیبی پیدا می نماید. سایر مجازاتهایی که برای افراد کلاه بردار و سارق در نظر گرفته می شده، شامل آویزان کردن یک توپ و زنجیر فلزی سنگین به پای آنها و مجبور کردنشان به راه رفتن با ماسکهای آهنین بوده است. فرچه های فلزی برای خراشیدن پوست، جایگاه های مخصوص غرق کردن انسانها در رودخانه، نردبانهای متحرک عجیب و سیستم های آویزان کردن برای از شکل انداختن اسکلت بدن.

مواردی که در موزه شکنجه مونته پولچیانو ایتالیا به نمایش گذاشته شده اند، به طرز مخوف و ناخوشایندی خارق العاده هستند. روشهای شکنجه در قرون وسطی آنچنان ترسناک و تاریک بوده که مطمئنا دلتان نمی خواهد بدانید بر سر خیانتکاران در ازدواج چه بلاهایی می آمده و مجبور به تحمل چه شکنجه هایی بوده اند.

اهمیت و جذابیت بازدید از موزه

گشت زدن در گوشه و کنار موزه شکنجه مونته پولچیانو Museum of Torture Montepulciano و تصور کردن انواع مجازاتها و طرز زندگی مردم در قرون وسطی، کاری بسیار عجیب و در عین حال لذت بخش است. این موزه یک مکان ترسناک و یک افشاگری شوک آور از زمانهای تاریک تاریخ انسانی بوده و نقطه دید شما در خصوص بسیاری از چیزها را تغییر خواهد داد. این موزه چشمان شما را باز خواهد نمود و همانطور که تماشای آثار هنری دوره رنسانس و زیبایی هایش شما را به خود جذب می نماید، دانستن بخش تاریک قرون وسطی و تاریخ انسانی نیز به همان اندازه پر اهمیت و جذاب است. بنابراین، با وجود اینکه بازدید از این موزه به طرز عجیبی ناخوشایند هست، اما جذابیتهای خاص خود را نیز دارد.

در ادامه بخوانیدسفر به ایتالیا | برترین جاذبه های گردشگری ایتالیا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همگردی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 118739

به "موزه شکنجه مونته پولچیانو؛ موزه ای که داستانهای بسیاری در دل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه شکنجه مونته پولچیانو؛ موزه ای که داستانهای بسیاری در دل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید