منتظر اعتراف جدیدنیمار باشید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نیمار تصمیم گرفته همه توانش را بگذارد تا هر کاری لازم است برای متقاعد کردن تیم فوتبال بارسا برای بازگرداندنش، شخصاً انجام دهد. اخیراً این بازیکن برزیلی سکوتش را شکسته و با گفتن قرار است بازگردم به هم تیمی های قبلی باعث شده اسمش دوباره در رسانه ها مطرح شود. حالا هم گفته می شود او قرار است بیانیه ای صادر کند و به طور عمومی اعلام کند 2 سال پیش اشتباه کرده که از بارسلونا جدا شده و از هواداران این تیم معذرت خواهی کند.

منتظر اعتراف جدیدنیمار باشید

او به خاطر تمام این 2 سال حضور در پاری سن ژرمن خودش را سرزنش می کند و معتقد است انتخاب تیم فرانسوی به خاطر پول و اینکه خودش به تنهایی بتواند رهبر یک تیم باشد، در مقایسه با ترک بازی کردن در کنار لیونل مسی، کاملاً بی ارزش بوده است.

نکته دیگر این است که ارزش و سطح این بازیکن از زمانی که از بارسا به پاریس رفته به شدت کاهش یافته و اگر قرار باشد او به بارسا بازشود توافق با مالک ثروتمند پاری سن ژرمن بر سر رقم کار سختی است، مخصوصاً که بارسا بعید است حاضر شود او را در ازای 222 میلیون یورو که به پاریس فروخته، دوباره بخرد.

همچنین طرف دیگر انتقال 2 سال پیش که پاری سن ژرمن بوده که بهره ای از این خرید نبرده است. آن ها نیمار را با این امید خریدند که کار را برایشان در رسیدن به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا که هدف دیرینه شان است، تسهیل کند، اتفاقی که اصلاً نیفتاد و نیمار حتی نتوانست به ستاره لیگ هم تبدیل شود، چه برسد به لیگ قهرمانان.

نکته دیگر درباره او این است که تیم های فوتبال رئال مادرید و منچستریونایتد هم به دنبال جذبش هستند و این کار را برای بارسلونا بسیار سخت خواهد کرد. البته در صورتی که سران تیم کاتالانی هم تمایلی به بازگرداندن او داشته باشند. تا به حال باشگاه بارسا واکنش واضحی به این شایعات نشان نداده است.

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

iraniro.ir: تور ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

anti6.ir: آخرین خبر: اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29540

به "منتظر اعتراف جدیدنیمار باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر اعتراف جدیدنیمار باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید