محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه خون بهای آسیه پناهی است

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: ما دانشجویان انقلابی با حضور در کرمانشاه خواهان محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه هستیم، که هر چیزی غیر از این خون بهای آسیه پناهی نیست.

محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه خون بهای آسیه پناهی است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علی اسکندری، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجوبی در تجمع دانشجویان نقابل دادسرای انقااب کرمانشاه گفت: زمانی که پیگیر تخریب ویلا های دختر نعمت زاده و داماد شمعخانی بودیم، می دیدیم که با وجود هزار متر اختلاف بنا، ماموران با چکش در حال تخریب بودند و می گفتند اگر کمی بیشتر از 1000 متر تخریب گردد، ان ها می توانند از ما شکایت نمایند.

وی ادامه داد: ان وقت چه شده که برای تخریب خانه مستضعفین با اسپری فلفل و بدون مجوز و بدون اقدام قانونی، اقدام به تخریب خانه هایشان می نمایند و کشته روی دست شهر می گذارند.

اسکندری با بیان اینکه این مدل برخورد ها تا کی باید با دستفروش ها، مستضفین و آن هایی که خانه ندارند، ادامه پیدا کند، گفت: از اول انقلاب ما شعارمان این بود ک همه خانه دار شوند و و با برنامه هایی که ریخته شد و استناد به حساب 100 امام، بنا بود برای همه خانه بسازیم، اما حالا به اینجا رسیدیم که آلونک های مستضعفان را خراب می کنیم.

دبیر جنبش عدالتخواه با اشاره به اینکه بعد این اتفاقات یک مدیر میانی را عزل مینمایند تا قربانی مدیر اصلی گردد و غائله بخوابد، گفت: مقصر اصلی شهردار کرمانشاه است و باید جوابگو باشد. بگذریم از دادستان که از روز اول به حمایت از شهردار پرداخت.

وی با بیان اینکه شهردار با هر سمتی باید عزل و محاکمه گردد و هر اتفاقی غیر این، خون بهای این اتفاق نیست، خاطر نشان کرد: دانشجویان انقلابی پیرو خط امام امروز اینجا حضور یافتند تا بگویند که اخبار را از رسانه دنبال نمی نمایند و در محل حضور دارند و در اسرع وقت خواهان پیگیری دادستانی هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93888

به "محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه خون بهای آسیه پناهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه خون بهای آسیه پناهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید