مازیار فلاحی خواننده ترور خاموش شد

به گزارش مجله سرگرمی، مازیار فلاحی، خواننده تیتراژ پایانی سریال ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری شد.

مازیار فلاحی خواننده ترور خاموش شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی این سریال، قطعه ترور خاموش با شعر، موسیقی و صدای مازیار فلاحی با تنظیم افشین آرام ساخته شده است و به عنوان تیتراژ پایانی سریال روی آنتن خواهد رفت.

موضوع سریال ترور خاموش به نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل، امنیت نرم است و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی فراوری شده است. معضلات و ناهنجاری هایی که از جمله آن می توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره نمود.

سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده، حسین سحرخیز، سمیرا حسینی، آناهیتا افشار، سپیده خداوردی و شایسته ایرانی از بازیگران سریال ترور خاموش هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40030

به "مازیار فلاحی خواننده ترور خاموش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازیار فلاحی خواننده ترور خاموش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید