مازندران استان بی نظیری برای سرمایه گذاری خارجی است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ربیع فلاح جلودار صبح چهارشنبه در نشست با استاندار و هیئت تجاری و مالی مارکه ایتالیا با اشاره به دوران پسابرجام گفت: در پسا برجام و برطرف تحریم ها فرصت مناسبی برای ارتباطات سازنده و مثبت ایران با کشورهای اروپایی ازجمله ایتالیا فراهم شده است.

مازندران استان بی نظیری برای سرمایه گذاری خارجی است

وی بابیان اینکه ایتالیا یکی از شرکای مهم ایران در اروپا بوده است، اضافه نمود: در سفر ریاست جمهوری ایران به ایتالیا نقشه راه کوتاه مدت و میان مدت توسعه روابط تجاری و مالی بین دو کشور تهیه و نهایی شده است.

استاندار مازندران با اشاره به جمعیت سه میلیون و 200 هزار نفر مازندران آن را از استان های مهم و تأثیرگذار ایران دانست و گفت: داشتن فرودگاه و بندرها مناسب و سه هزار واحد کوچک و متوسط تولیدی و ظرفیت های مهم گردشگری از امتیازات مازندران است.

وی توضیح داد: ما می توانیم درزمینهٔ تبادل دانشجو و استاد، هنر، تحقیقات، ورزش، فرهنگی و آموزشی، محیط زیست، بهداشت و سلامت، تجهیزات پزشکی همکاری های سازنده و متقابلی داشته باشیم.

فلاح جلودار توضیح داد: حضور و مشارکت جدی اتاق های بازرگانی دو طرف برای توسعه روابط و گسترش مبادلات تجاری و مالی از ضروریات است و به دنبال همکاری پایدار با کشور ایتالیا و استان مارکه هستیم.

استاندار مازندران گفت: برای هیئت مالی مارکه چهار گروه تشکیل شده و درزمینهٔ مختلف بازدیدهایی از ظرفیت های مازندران خواهند داشت و درنهایت با امضاء توافقنامه ای مسائل دو طرف به طورجدی پیگیری خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53697

به "مازندران استان بی نظیری برای سرمایه گذاری خارجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران استان بی نظیری برای سرمایه گذاری خارجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید