لمپارد: برای مورینیو و دیگر مربیان سابق چلسی احترام قائلم اما من سبک کاری خودم را دارم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی جدید آبی پوشان لندن از طرفداران و اعضای باشگاه خواست که سبک کاری او را با مربیان قبلی این تیم مقایسه نکنند.

لمپارد: برای مورینیو و دیگر مربیان سابق چلسی احترام قائلم اما من سبک کاری خودم را دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، فرانک لمپارد می گوید که برای راهنمایی چلسی سبک کاری و فلسفه خودش را دارد و تمایلی به پیروی و الگوبرداری از سبک سرمربیان سابق این تیم نخواهد داشت.

کمتر از سه هفته پیش که لمپارد به عنوان سرمربی چلسی معرفی گردید، او با یکی از سرمربی سابق این تیم گاس هیدینک مکالمه ای پیامکی داشته است اما نظیر چنین اتفاقی در خصوص دیگر مربیان سابق تیم از جمله ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی رخ نداده است.

لمپارد در حالی راهنمایی چلسی را برعهده می گیرد که برخلاف او هیچ یک از مربیان قبلی این تیم مجبور نبودند با وجود محرومیت از خرید بازیکن آبی ها را راهنمایی نمایند.

او که روز گذشته (آدینه) اولین شکستش در چلسی را در اردوی پیش فصل این تیم مقابل کاوازاکی فرونتاله متحمل شد، در پاسخ به اینکه آیا برای راهنمایی چلسی از سرمربیان خود در این تیم مشورت خواهد گرفت، گفت: من تلفن را برنمی دارم تا به آنها زنگ بزنمپف چون اگر به کارلو آنچلوتی زنگ بزنم و از او درباره وضعیت بپرسم، فایده ای ندارد چون وضعیتی که تیم او در آن موقع داشت با وضعیت فعلی تیم فرق دارد. پس من آنقدرها به دنبال راه چاره دریافت از مربیان سابق تیم نیستم. منظور مرا اشتباه متوجه نشوید. من با ژوزه و پیامک هایی رد و بدل نموده ام و با کارلو آنچلوتی هم رابطه خوبی دارم. گاس هیدینک هم این هفته برای من پیامی بسیار زیبا فرستاد. این ها همگی مربیانی هستند که من برای شان احترام قائلم. من اما ترجیح می دهم که خودم درسم را یاد بگیرم، آن هم با کار روزمره با بازیکنانم. اگر هر زمانی احساس کردم که احتیاج است مشورت بگیرم این کار را انجام می دهم اما همه ما باید راه مان خودمان را پیدا کنیم.

لمپارد درباره محرومیت یک ساله تیمش از خرید بازیکن آن هم پس از انتقال ادن ازار به رئال مادرید، عنوان نمود: این محرومیت همه را ناراحت می نماید چون هیچ یک از ما برای آن آماده نبودیم. در مقایسه با زمانی که من برای چلسی بازی می کردم، اکنون ما با لیگی طرفیم که استانداردهای آن بسیار بالا است و همه تیم های آن، خواه سیتی، لیورپول یا تاتنهام فشار می آورند. الان لیگ برتر بسیار رقابتی تر است. من هر روز خودم را برای شنیدن خبر خریدهای سیتی، یونایتد و ... آماده می کنم و خب قطعاً این خریدها آنها را تقویت می نماید. پس ما باید در این باره واقع بین باشیم. آیا می توانیم قهرمان لیگ شویم؟ سؤال دشواری است اما ما باید با ذهنیت قهرمانی خودمان را برای آغاز فصل آماده کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33093

به "لمپارد: برای مورینیو و دیگر مربیان سابق چلسی احترام قائلم اما من سبک کاری خودم را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: برای مورینیو و دیگر مربیان سابق چلسی احترام قائلم اما من سبک کاری خودم را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید