فیلم ، شعرخوانی پرحاشیه اندیشه فولادوند ، ما شعر پست مدرن را بنا کردیم

به گزارش مجله سرگرمی، اندیشه فولادوند شب گذشته در برنامه دورهمی درباره شیوه شعر گفتن خود و حواشی ایجادشده درباره آن صحبت کرد.

فیلم ، شعرخوانی پرحاشیه اندیشه فولادوند ، ما شعر پست مدرن را بنا کردیم

به گزارش خبرنگاران در بخشی از این تبادل نظر فولادوند درباره چگونگی شاعر شدنش گفت: ادبیات میراث خانواده من است؛ پدربزرگم و پدرم هر دو شاعر هستند. این اتفاق در شرایط زیستی زندگی من تاثیرگذار بود و از 9 سالگی شعر می گویم.

وی درباره حواشی شعرهای خود اضافه نمود: من و رفقای شاعرم از دهه 80، همواره سلیقه شعرمان اینگونه بوده و طبیعی است که این سبک شعری برای بیشتر افراد تازگی داشته باشد. فولادوند ادامه داد: در گذشته که فضای مجازی نبود، این جنس برخوردهای انتقادی را بارها از بعضی ناشران، اصحاب مطبوعات و کسانی که مجوز چاپ اثر می دادند، دیده بودم. بعدها و در سال های اخیر، این سبک و سلیقه شعر گفتن به جریان پست مدرن نسبت داده شد.

این بازیگر گفت: البته من از کسی که این شوخی را با شعر من انجام داد، متشکرم؛ چرا که این فیلم (بع بع) باعث شد غزل پست مدرن با گوش کلیت جامعه که شاعر نیستند، شنیده گردد و مردم با آن آشنا شوند. برای من اتفاق مبارکی بود و نظرات مختلفی را از سوی مخاطبان دریافت کردم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93626

به "فیلم ، شعرخوانی پرحاشیه اندیشه فولادوند ، ما شعر پست مدرن را بنا کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، شعرخوانی پرحاشیه اندیشه فولادوند ، ما شعر پست مدرن را بنا کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید