فلیک: هاینکس الگوی من است، فعلاً بوندس لیگا برایم در اولویت است

به گزارش مجله سرگرمی، هانس دیترفلیک با در اولویت دانستن رقابت های بوندس لیگا نسبت به ادامه فصل به تعویق افتاده رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ابراز بی اطلاعی کرد.

فلیک: هاینکس الگوی من است، فعلاً بوندس لیگا برایم در اولویت است

به گزارش خبرنگاران، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فورتونادوسلدورف در هفته بیست و نهم رقابت های بوندس لیگای یک آلمان بر آمادگی بازیکنان تیم باواریایی تأکید کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: یوپ هاینکس شخصیتی الهام بخش است و من از او الگوبرداری می کنم. یوپ در بایرن مونیخ مربی من بود و پس از آن هم همیشه با یکدیگر در ارتباط بودیم. نمی خواهم خودم را با هاینکس مقایسه کنم چون کاملاً سطح او از من متفاوت است. هاینکس برای سال های طولانی یک مربی پیروز و پرافتخار بوده و من از ماه نوامبر در بایرن مونیخ حضور دارم، با این حال، مقایسه شدن با هاینکس مسئله زیبایی است.

او در ادامه افزود: تیاگو به بازی با دوسلدورف نمی رسد. دوسلدورف کار بازی سازی را برای حریفانش سخت می کند. باید به عنوان یک تیم در زمین واکنش نشان دهیم و تمرکزمان را حفظ کنیم. اگر دوسلدورف مالک توپ باشد، فوتبال خوبی بازی می کند و ما باید مانع رسیدن توپ به آن ها شویم. تیاگو هنوز آماده نیست و برای بازگشت به زمان نیاز دارد. در مورد مصدومان، فکر می کنم تیاگو اولین نفری خواهد بود که بازمی شود و کوتینیو به زودی به تمرینات ملحق می شود. در مورد زوله و تولیسو، آرام آرام و بدون ریسک پیش خواهیم رفت. لواندوفسکی به خوبی از آمارش مقابل دوسلدورف آگاه است و می داند تا به امروز مقابل دوسلدورف گل نزده است. اگر در این مسابقه پیروز شویم و لواندوفسکی هم گل بزند، خیلی شاد خواهیم شد.

فلیک در پایان شرح داد: بازگشت لیگ قهرمانان اروپا برایم اهمیتی ندارد و فعلاً برای من مسابقات بوندس لیگا در اولویت است. باید در نیمه نهایی جام حذفی آلمان به مصاف اینتراخت فرانکفورت برویم. باقی مسائل همه حدس است. فکر نمی کنم تا اواسط ژوئن، تکلیف برگزاری لیگ قهرمانان اروپا معین شود.

+

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93463

به "فلیک: هاینکس الگوی من است، فعلاً بوندس لیگا برایم در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: هاینکس الگوی من است، فعلاً بوندس لیگا برایم در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید