فروش گوشی های سری K20 شیائومی در مدت 1 ماه از مرز 1 میلیون دستگاه عبور کرد

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از استقبال کم نظیر کاربران چینی از گوشی های سری K20 شیائومی در اولین مرحله فروش، حالا گزارش شده که شیائومی پیروز شده یک میلیون دستگاه ردمی K20 و K20 پرو را در مدت تنها یک ماه به فروش برساند.

فروش گوشی های سری K20 شیائومی در مدت 1 ماه از مرز 1 میلیون دستگاه عبور کرد

خواسته کاربران از گوشی های هوشمند در کارایی، کیفیت و قیمت مناسب خلاصه می گردد و طی سال های اخیر، شیائومی یکی از محدود شرکت هایی بوده که همه این موارد را در گوشی های هوشمند خود جای داده است. نمونه ای از این محصولات که البته هنوز به صورت جهانی عرضه نشده اند، ردمی K20 و ردمی K20 پرو نام دارند که توانستند در مدت زمان یک ماه، به آمار فروش بیش از یک میلیون دستگاه برسند.

شیائومی در تاریخ 7 خرداد 98 (28 می 2019) از گوشی های سری K که از کلمه Killer به معنای قاتل گرفته شده است، در دو مدل K20 و K20 پرو رونمایی کرد. این دو گوشی از همان ابتدا آغاز بسیار پیروزی را داشتند و در مرحله اول، 200.000 نسخه از آن ها به فروش رفت. این آمار اما در عرض یک ماه 5 برابر شد و حالا شاهد فروش بیش از یک میلیونی این گوشی ها تنها در کشور چین هستیم.

پیش از این، گوشی ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو از همین شرکت در مدت زمان کمتر از 2 ماه توانستند بیش از 6 میلیون و در مدت 4 ماه، 10 میلیون فروش را تجربه نمایند که البته بازار فروش آن ها تنها به کشور چین محدود نمی شد. انتظار می رود با عرضه ردمی K20 و K20 پرو در کشور پر جمعیتی چون هند و یا دیگر کشورها، فروش سری K20 شیائومی به مراتب بیشتر از ردمی نوت باشد.

با نگاهی به شرکت چینی رقیب یعنی هوآوی، می بینیم که شیائومی در فروش سری K20 بسیار خوب عمل نموده است. برای مثال سری میت 20 هوآوی که در 4 مدل عرضه شده بودند در مدت چهار و نیم ماه به میزان فروش 10 میلیون تعداد رسیدند. جدای از تعداد دوبرابری این سری، باید این موضوع را نیز در نظر بگیریم که گوشی های سری میت 20 این آمار را در سطح جهانی کسب کردند، این درحالی است که سری K20 تنها در کشور چین پیروز به ثبت چنین آماری شدند.

این اولین باری نیست که گوشی هایی با تعیینات بالا و قیمتی مناسب، آمار فروش بالایی را تجربه می نمایند. برای مثال وان پلاس 7 در مدت تنها 5 روز پس از عرضه در کشور چین، بیش از 1 میلیون فروش داشته و در بعضی گزارش ها نیز آمده که کاربران گوشی های سری گلکسی اس 10، با فروش گوشی های خود اقدام به خرید پرچم داران وان پلاس نموده اند. دلیل فروش بالای این گوشی اما تنها به حمایت مردم از کالاهای داخلی خلاصه نمی گردد. بلکه این شرکت گوشی های خود را با قیمت بسیار پایین تری روانه بازار چین می نماید.

شیائومی نیز در فروش سری K20 الگوی مشابهی را در پیش گرفته است. آقای لو ویبینگ، مدیر برند ردمی شیائومی، در راستای تشکر از همه کاربرانی که در ثبت رکورد فوق العاده ردمی K20 و K20 پرو کمک رساندند بیان کرد کاربران با خرید هر گوشی ردمی K20، یک پاور بانک 10.000 میلی آمپر ساعتی نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. برای کاربرانی که نسخه پرو را تهیه می نمایند نیز شارژر 27 واتی در نظر گرفته شده که البته باید مبلغ ناچیزی را (کمتر از 5 دلار) برای خرید آن هزینه کرد.

اینکه دقیقا چه تعداد از گوشی K20 یا K20 پرو به فروش رفته هنوز تعیین نیست اما به طور کلی ثبت رقم 1 میلیون در مدت 1 ماه پس از عرضه آن هم تنها در یک کشور، از عملکرد بسیار خوب شیائومی و پرچم داران جدیدش حکایت دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30475

به "فروش گوشی های سری K20 شیائومی در مدت 1 ماه از مرز 1 میلیون دستگاه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گوشی های سری K20 شیائومی در مدت 1 ماه از مرز 1 میلیون دستگاه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید