طرح بشر محبت آمیز جمعیت هلال احمر گلستان در مدارس اجرا شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، طرح بشر محبت آمیز ظهر سه شنبه به همت معاونت امور جوانان هلال احمر استان گلستان با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر استان، مدیر، معلمان و دانش آموزان در مدرسه دوست داشتنی معلم یک واقع در شهرستان گرگان برگزار گردید.

طرح بشر محبت آمیز جمعیت هلال احمر گلستان در مدارس اجرا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در آئین برگزاری این برنامه گفت: جمعیت هلال احمر به دانش آموزان مقطع متوسطه استان در حدود 270 دبیرستان استان در قالب طرح دادرس (دانش آموز در روزهای سخت) آموزش های مورد احتیاج را ارائه می دهند.

محمدعلی هروی با اشاره به اهداف اجرای طرح بشردوستانه در مدارس اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری به دنبال اشاعه فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی در بین دانش آموزان مدارس استان هستیم.

وی اضافه کرد: به همین منظور امروز برای دومین بار در استان در این مدرسه شاخص برنامه طرح بشردوستانه را برگزار نموده ایم که با استقبال بسیار خوب دانش آموزان همراه شده است.

به گفته هروی، یاری های جمع آوری شده از سوی دانش آموزان صرف یاری به همکلاسی های احتیاجمند و کم بضاعت آنان در همین مدرسه خواهد شد.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان نیز در مصاحبه با مهر اظهار کرد: کانون دانش اموزی یکی از کانون های فعال کمیته جوانان جمعیت هلال احمر استان است که در 258 مدرسه استان در طول سال فعالیت های بشردوستانه را آموزش و ترویج می دهد.

فوژان طبسی اضافه کرد: طرح مدرسه بشردوستانه برای نخستین بار در مرکز استان شروع شده و بر اساس آن دو مدرسه که بیشترین همکاری و فعالیت در زمینه اقدامات نوعدوستانه داشته اند انتخاب و این طرح را در این مدارس برگزار نموده ایم.

وی اعلام کرد: این طرح روز گذشته در مدرسه دخترانه نمونه دولتی رحمتی و امروز در مدرسه پسرانه معلم یک با مشارکت دانش آموزان برگزار شده است.

به گفته طبسی، طرح دادرس از جمله طرح های شاخص کانون دانش آموزان جمعیت هلال احمر استان است که طی مدت هفت سال به طور مداوم در مدارس استان اجرا می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14623

به "طرح بشر محبت آمیز جمعیت هلال احمر گلستان در مدارس اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بشر محبت آمیز جمعیت هلال احمر گلستان در مدارس اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید