صدور مجوز فعالیت برای 280 ایستگاه صلواتی در قم

به گزارش مجله سرگرمی، معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از صدور مجوز فعالیت برای 280 ایستگاه صلواتی در ایام محرم و صفر خبر داد.

صدور مجوز فعالیت برای 280 ایستگاه صلواتی در قم

به گزارش خبرنگاران، امیر سامع، شامگاه دوشنبه 8مهر در یکصد و سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری مطرح نمود: در ایام محرم، هشت ستاد شهرداری در نقاط مختلف شهر و حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در جهت ارائه خدمات پیش بینی شد.

معاون شهردار قم افزود: هماهنگی راستا حرکت دسته جات، برپایی نماز ظهر عاشورا، ساماندهی ایستگاه های صلواتی و ایجاد پارکینگ ویژه موتورسیکلت ها از جمله اقدامات در حوزه مدیریت شهری در دهه اول محرم بود.

وی اظهار کرد: سال جاری مجوز فعالیت برای 280 ایستگاه صلواتی در قم در ایام محرم و صفر صادر شد، در حالی که سال گذشته 230 مجوز در جهت برپایی ایستگاه های صلواتی در قم صادر شده بود.

سامع بیان نمود: پرداخت یارانه در جهت خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی به میزان 50 درصد یکی از اقدامات شهرداری در این ایام بود که مورد استقبال هیات های مذهبی قرار گرفت.

وی گفت: در سال جاری 1500پرسنل شهرداری با 300 دستگاه خدماتی در دهه اول محرم به عزاداران حسینی خدمت رسانی کردند.

معاون شهردار قم گفت: همچنین در سیاه پوش کردن فضای شهری نسبت به سال گذشته 57درصد، فضاسازی ها افزایش یافت، ضمن اینکه آتش نشانی بازدیدهای مستمری از ایستگاه های صلواتی در سطح شهر داشت که در این باره بیش از 183 مسجد، حسینیه و تکیه مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود: راه اندازی نمایشگاه عطر تربت یکی از اقدامات مهم با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و شورای عالی هیئت های مذهبی در جهت تامین نیازهای ایستگاه های صلواتی و هیات های مذهبی بود.

سامع در رابطه با تجهیز ناوگان سازمان آتش نشانی اظهار کرد: خرید خودروی آتش نشانی با نردبان مرتفع 40 متری از 2 سال گذشته در دستور کار قرار گرفته بود که نردبان از بهترین شرکت های تولیدکننده دنیا خریداری شده است و فردا به سازمان آتش نشانی واگذار می شود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48941

به "صدور مجوز فعالیت برای 280 ایستگاه صلواتی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز فعالیت برای 280 ایستگاه صلواتی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید